Кубко Валентина Петрівна
повернутися
Кубко Валентина Петрівна
- канд. філос. наук, доцент каф. документознавства та інформаційної діяльності Одеського національного політехнічного університету.
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
(за 2017 р.)
- Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу / В.П. Кубко, К. Ю. Ткаченко // Гілея: збірник наукових праць. – Вип. 116. – К.: Гілея, 2017. – С. 255-258.
- Кубко В., А. Баранюк, А. // Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 23-24 березня 2017р. / під заг.ред.: В.Г. Спрінсяна. – Дніпропетровськ: Середняк Т. К., 2017.–540 с.
- Кубко, В., Проненко, К. Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 23-24 березня 2017р. / під заг.ред.: В.Г. Спрінсяна. – Дніпропетровськ: Середняк Т. К., 2017.–540 с.
- Кубко, В., Вражитор, В. Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 23-24 березня 2017р. / під заг.ред.: В.Г. Спрінсяна. – Дніпропетровськ: Середняк Т. К., 2017.–540 с.
- Кубко, В., Щербак, Ю. Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 23-24 березня 2017р. / під заг.ред.: В.Г. Спрінсяна. – Дніпропетровськ: Середняк Т. К., 2017.–540 с.
- Кубко, В., Компанієць І. Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 23-24 березня 2017р. / під заг.ред.: В.Г. Спрінсяна. – Дніпропетровськ: Середняк Т. К., 2017.–540 с.
- Конспект лекцій з дисципліни "Консалтинг в інформаційній діяльності" для студентів денної та заочної форм навчання гуманітарних спеціальностей 029 - "Інформаційна бібліотечна та архівна справи" / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 106 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30872
- Методичні вказівки щодо виконання контрольних робіт з дисципліни "Консалтинг в інформаційній діяльності" для студентів інституту дистанційної та заочної освіти за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа". / Укл.: Кубко В.П. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 15 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30630
- Конспект лекцій з дисципліни "Основи маркетингу" для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 131 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=31375
- Методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Основи маркетингу" для студентів дистанційної та заочної форм навчання спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / Укл.: Кубко В. П. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 12 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=31267
- Конспект лекцій з дисципліни "Теоретико-методологічні засади документно-інформаційного дослідження" для студентів денної та заочної форм навчання гуманітарних спеціальностей / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 91 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=31378
- Методичні вказівки з дисципліни "Теоретико-методологічні засади документно-інформаційного дослідження" для студентів інституту дистанційної та заочної освіти гуманітарних спеціальностей. / Укл.: Кубко В. П. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 12 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=31277
- Методичні вказівки з дисципліни "Теорія та практика Public Relations" для практичних занять та самостійної роботи студентів денної форми навчання гуманітарних спеціальностей / Укл. В. П. Кубко, В. Г. Спрінсян. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 41 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=29934
- Конспект лекцій з дисципліни "Теорія та практика Public Relations" для студентів денної та заочної форм навчання гуманітарних спеціальностей. - Частина 1 / Укл. В.П. Кубко, В.Г. Спрінсян. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 99 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=29923
- Конспект лекцій з дисципліни "Теорія та практика Public Relations" для студентів денної та заочної форм навчання гуманітарних спеціальностей. - Частина 2 / Укл. В.П. Кубко, В.Г. Спрінсян. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 80 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=29920
- Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА РЕКЛАМИ" для студентів денної форми навчання гуманітарних спеціальностей / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 32 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30653
- Конспект лекцій з дисципліни "ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА РЕКЛАМИ"для студентів денної та заочної форм навчання гуманітарних спеціальностей / Укл.: Ю.А. Грушевська, В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 52 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30647
- Методичні вказівки щодо виконання контрольних робіт з дисципліни "Креативні технології в рекламі" для студентів інституту дистанційної та заочної освіти за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / Укл. В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 23 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30636
- Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Креативні технології в рекламі" студентів денної форми навчання гуманітарних спеціальностей / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 28 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30633
- Конспект лекцій для студентів денної, заочної та дистанційноі форм навчання гуманітарних спеціальностей з дисципліни "Креативні технології в рекламі" / Укл.: В.П. Кубко. - Одеса: ОНПУ, 2017. - 108 с. - http://memos.library.opu.ua:8080/memos/jsp/materials.iface?mId=30642
(за 2016 р.)
- Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації / В.П. Кубко // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць/ Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К.: Видавництво «Гілея», 2016. – Вип.106 (3). – С. 242-245. (У співавторстві з А. Баранюк)
- Особливості застосування PR-інструментів в управлінні підприємством / В.П. Кубко // Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції. – Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2016. – С. 281-286. (У співавторстві з А. Баранюк)
- Особливості зовнішньої реклами в Україні / В.П. Кубко // Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції. – Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2016. – С. 204-209. (У співавторстві з І. Діордієвою)
- Особенности разработки рекламной кампании / В.П. Кубко // Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: збірник матеріалів ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції. – Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2016. – С. 269-272. (У співавторстві з Я. Туренко)
- Особливості використання кольорів у фірмовому стилі / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К.: Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 107 (4). – С.294-296.(У співавторстві з Ю. Щербак)
- Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К.: Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 107 (4). – С.303-306. (У співавторстві з Я.Туренко)
- Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К.: Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 107 (4). – С.310-313.(У співавторстві з І.І. Компанієць)
- Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К.: Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 108 (5). (У співавторстві з І.І. Діордієвою)
- Особливості розвитку інформаційної системи туристичної діяльності / В.П. Кубко // Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції "Людина, культура, техніка в новому тисячолітті" (19-20 квітня 2016 р.) - Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "ХАІ". - Харків, 2016. - С.44-45. (У співавторстві з Ю. Коляденко)
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
- Шляхи виявлення стану корпоративної культури в ОНПУ // Iнформацiйна oсвітa та професiйно-комунiкативнi технології ХХI століття : зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 9-11 вересня 2010 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Друк, 2010. – С. 159–162 (0,2 д.а.)
- Особливості телевізійних роликів, присвячених індустрії краси // Iнформацiйна oсвітa та професiйно-комунiкативнi технології ХХI століття : зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 9-11 вересня 2010 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Друк, 2010. – С. 172–175 (0,2 д.а.) (У співавторстві з О.В. Ткаченко)
- Основи літературного редагування : Методичні рекомендації та контрольні завдання [для студентів заочної форми навчання] / [укл. В. П. Кубко]. – Одеса :¨ОНПУ, 2010. – 21 с. (1 д.а.) (МВ04218 від 20.09.2010).
- Креативні технології в рекламі : Методичні рекомендації та контрольні завдання [для студентів заочної форми навчання] / [укл. В. П. Кубко]. – Одеса :¨ОНПУ, 2010. – 16 с. (0,8 д.а.) (МВ03595 від 06.12.2011).
- Формування корпоративної культури вищого навчального закладу (Результати моніторингу веб-порталів провідних ВНЗ України та світу) // Аркадія. – Одеса : Вид. центр «Студія «Негоціант», 2011. – № 2(31) – С. 41–47 (0,3 д.а.). (Фахове видання).
- Корпоративна культура як об’єднальна основа вищих навчальних закладів // Вісник Книжкової палати. – 2011. – №11 (184). – С. 43–47 (0,2 д.а.). (Фахове видання)
- Впровадження дисципліни «Корпоративна культура» до навчальних планів ВНЗ // Інформаційні технології і системи у документознавчій сфері. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – С. 115–118 (0,2 д.а.)
- Комплексна діагностика корпоративної культури ВНЗ // Корпоративна культура організацій ХХІ століття: зб. наук. пр. – Краматорськ: ДДМА, 2011. – С. 200–207 (0,4 д.а.).
- Імідж як складова корпоративної культури вищого навчального закладу // Iнформацiйна oсвітa та професiйно-комунiкативнi технології ХХI століття : зб. матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 8-10 вересня 2011 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Симэкс-Принт, 2011. – С. 244–248 (0,2 д.а.).
- Документна лінгвістика : методичні рекомендації та контрольні завдання [для студентів денной форми навчання] / [укл. В. П. Кубко]. – Одеса : ОНПУ, 2011. – 23 с. (1,1 д.а.) (МВ04217 від 06.12.2011).
- Ціннісне підґрунтя корпоративної культури вищих навчальних закладів // Корпоративна культура організацій ХХІ століття. – Краматорськ : ДДМА, 2012. – С. 146–154 (0,4 д.а.)
- Пути развития корпоративной культуры высших учебных заведений Украины // Гілея : науковий вісник. – К. : ВІРУАН, 2012. – Вип. 62 (№7). – С. 508–514. (0,3 д.а.) Режим доступу: http://gileya.org/index.php?ng=library&cont=long&id=81 (Фахове видання).
- Конспект лекцій з курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» для студенів усіх спеціальностей / [укл. С. Л. Брайченко, О. П. Колесова, В. П. Кубко та ін.]. – Одеса : ОНПУ, 2012. – 2012. – 77 с. (3,7 д.а.) (КЛ04671 від 04.09.2012)
- Методичні вказівки до практичних занять з курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» для студенів усіх спеціальностей / [укл. С. В. Аверіна, С. Л. Брайченко, Ю. А. Грушевська, О. П. Колесова, В. П. Кубко та ін.]. – Одеса : ОНПУ, 2012. – 2012. – 93 с. (4,4 д.а.) (МВ04670 від 04.09.2012)
- Експрес-діагностика корпоративної культури вищих навчальних закладів України // Гілея : науковий вісник. – К. : ВІРУАН, 2012. – Вип. 63 (№8). – С. 482–488. (0,3 д.а.) (Фахове видання). Режим доступу: http://gileya.org/index.php?ng=library&cont=long&id=82
- Соціокультурний феномен корпоративної культури вищих навчальних закладів // Гілея : науковий вісник. – К. : ВІРУАН, 2012. – Вип. 64 (№9). – С. 411-416. (0,3 д.а.) Режим доступу: http://gileya.org/index.php?ng=library&cont=long&id=83 (Фахове видання).
- Типології корпоративної культури вищих навчальних закладів України // Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ століття : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13-15 вересня 2012 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Симэкс-Принт, 2012. – С. 234–238. (0,2 д.а.)
- Гендерные стереотипы в рекламной коммуникации/ В.П. Кубко, В. Резванова// Коммуникативные стратегии информационного общества: Труды VI Междунар. науч.-теор. конф. – СПб.: Изд-во Политехн. ун-та, 2013. – С.280–282. (0,15 д.а.)
- Гендерні аспекти корпоративної культури організацій // Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ століття: зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 12-14 вересня 2013 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса: Симэкс-Принт, 2013. – С.403–406. (0,2 д.а.)
- Гендерна стереотипізація рекламної комунікації // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць / [гол. ред. В. М. Вашкевич]. – К. : ПП “Видавництво “Гілея”, 2014. – Вип. 81 (№ 2). – С.213–216. (0,2 д.а.)
- Символічний блок корпоративної культури організацій // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. – Дніпропетровськ : Видавництво "Грані", 2014. – № 3 (107). – С. 35–40. (0,3 д.а.) Режим доступу: http://www.grani.org.ua/ua/graniarchive.htm
- Формування корпоративної культури вищих навчальних закладів України // Культура народов Причерноморья: научный журнал. – Сімферополь: Межвузовский центр «Крым», 2014. – № 267
- Корпоративна культура вищих навчальних закладів України: філософсько-культурологічний аналіз: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук : спец. 26.00.01 – теорія та історія культури (філософські науки). – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012 – 16 с. (0,8 д.а.)
повернутися