Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Мельник Сергій Петрович

повернутися

Мельник Сергій Петрович

- кандидат із соц. ком, доцент каф. Документознавства та інформаційної діяльності Одеського національного політехнічного університету.

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

(за 2016 р.)

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

  • Прикладной аспект учебной коммуникации // Iнформацiйна oсвітa та професiйно-комунiкативнi технології ХХI століття : зб. Матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 9-11 вересня 2010 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Друк, 2010. – С. 219 – 222. (0,2 д.а.)
  • Применение нейролингвистики в педагогическом общении для достижения эффективного взаимодействия // Труды Одесского политехнического университета : Научный и производственно практический сборник по техническим и естественным наукам. – Одесса, 2010. – Вып. 1(33)-2 (34). –С. 303 – 307. (0,2 д.а.)
  • Примеры применения нейро-лигвистического программирования в СМИ (на примере использования маркировки коммуникативного сообщения) // Коммуникация в современном мире : материалы Всероссийской научно-практической конференции «Проблемы массовой коммуникации», 12-14 мая 2011 года. / [под общ. ред. профессора В. В. Тулупова]. – Воронеж: Факультет журналистики ВГУ, 2011. – Ч. 2 – С. 75 – 78. (0,2 д.а.)
  •  Застосування нейролінгвістичного програмування (НЛП) у педагогічному спілкуванні для досягнення ефективної взаємодії // Наша школа. Науково-методичний журнал. – Одеса. – 2011. – № 6. – 0,15 д.а.
  • Искусство и художник в культурософской публицистике Т. Манна //  Искусство в пространстве современной культуры. – Воронеж : Издательство Е.А. Болховитинова, 2011.  (0,5 д.а.)
  • Сенсорно-суггестивная модель в учебной коммуникации (пример применения гипнотических сценариев и речевых стратегий в лекционном общении // Iнформацiйна oсвітa та професiйно-комунiкативнi технології ХХI століття : зб. матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 8-10 вересня 2011 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Симэкс-Принт, 2011. – С. 228 – 231. (0,2 д.а.)
  • Методичні вказівки щодо оформлення індивідуальних завдань, що передбачені навчальним планом та робочими програмами дисциплін [для студентів гуманітарного факультету заочної форми навчання спеціальності 7.020105 «Документознавство та інформаційна діяльність» з предмета «основи соціокомунікативної діяльності»]. – Одеса: ОНПУ, 2011. – 24 с. (1,1 д.а.) (МВ04022 від 23.06.2011).
  • Применение манипулятивной семантики в современных СМИ // Современная журналистика: опыт и перспективы развития. – Москва : ИГУМОиИТ, 2012. – \0,2 д.а. 
  •  Застосування нейролінгвістичного програмування (НЛП) в роботі з переконаннями реципієнта для успішної взаємодії в навчальній комунікації // Наша школа. Науково-методичний журнал. – Одеса. –  2012. – № 3. – 0,15 д.а.
  • Кібернетичне навчання або «kool-освіта» // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів : матеріали наук.-метод. семінару / [під ред.. Гогунського В. Д.] – Одеса : Наука і техніка, 2012. – Вип. 6. – С. 65–68 (0,2 д.а.) (У співавторстві з Т.А. Луговою).
  • Картографування знань як інструмент вивчення інтелектуального потенціалу кафедр ВНЗ // Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ століття: зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 12-14 вересня 2013 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса: Симэкс-Принт, 2013. – С. 81-94. (0,6 д.а.) (У співавторстві з О.Є. Акімовим, Т.А. Луговою).
  • Cool-освіта як проблема якості сучасного дистанційного технологізованого навчання // Наша школа. Науково-методичний журнал. – Одеса, 2012. – № 6.– С. 86–87. (0,1 д.а.) (У співавторстві з Т.А. Луговою).
  • Лингвокультурологический взгляд на проблему современной медийной коммуникации (на примере использования манипулятивной семантики и риторики в СМИ) // Аркадия. – Одеса. – 2012. – № 3 (34). – С. 60 – 63. (0,2 д.а.)
  •  Приклад застосування сенсорно-сугестивної моделі спілкування в навчальній комунікації. // Наша школа. Науково-методичний журнал. – Одеса. – 2012. – № 1. – С. 83 – 86. (0,2 д.а.)
  • Способы применения нейро-лингвистического программирования в СМИ (на примере использования маркировки в рекламном сообщении) // Діалог: Медіа-студії : збірник наукових праць. – Одеса: «Астропринт», 2012. –  Вип. 15. – С. 400 – 405. (0,2 д.а.)
  • Система социальных коммуникаций в Древней Греции (на примере характеристики социокоммуникативной деятельности древних греков) // Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ століття : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13-15 вересня 2012 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Симэкс-Принт, 2012. – С. 216 - 223 (0,3 д.а.) (У співавторстві з И. Шокодей).
  • К проблеме современного дистанционного обучения // Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ століття : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13-15 вересня 2012 року) / [під заг. ред. В.Г.Спрінсяна]. – Одеса : Симэкс-Принт, 2012. – С. 309-313 (0,2 д.а.) (У співавторстві з Т. А. Луговою).
  •  К проблеме современной медийной коммуникации (на примере использования нейросемантики и манипулятивной риторики в СМИ) [Текст] / С. П. Мельник // Связи с общественностью и реклама в системе коммуникаций. Сборник научных трудов кафедры рекламы и связей с общественностью. Выпуск 9 / под. Ред.. проф. В. М. Горохова. – М. : Ф-т журналистики МГУ, 2014. – С. 74–85. (0,5 д.а.)

повернутися

Середа, 13.12.2017, 06:24
Приветствую Вас Гість

Центр досліджень

ЦДСК

Вхід до сайту

Пошук

Наше опитування

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 21

Друзі сайту

  • Офіційний блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системі
  • Інструкція для uCoz
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0