№
|
ПІБ
|
Назва
|
Сторінки
|
1
|
Філіпова Л. Я.
|
Майстерські програми зі спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність": напрями розвитку
|
14-17
|
2
|
Амельченко Ю. С.
|
Стратегії управління для успішного обслуговування користувачів бібліотек
|
18-22
|
3
|
Холод О. М.
|
"Соціально-комунікаційні технології" як термінологічне утворення
|
22-23
|
4
|
Омельяненко И. А., Мыхортова Н. Н., Чурсин Н. Н.
|
О некоторых направлениях АСО в образовательной деятельности высшей школы
|
33-37
|
5
|
Варенко В. М.
|
Системний підхід у професійній підготовці майбутніх документознавців у технічному університеті
|
39-41
|
6
|
Власова Н. В.
|
До питання формування професійних компетенцій фахівців з документознавства та інформаційної діяльності
|
39-41
|
7
|
Прокопенко Л. С.
|
Інформаційно-бібліографічна діяльність міжнародної федерації кіноархівів
|
41-47
|
8
|
Дюмін О. З., Сіомак А. В.
|
Словотвір у комп'ютерній терміносистемі: англомовні складноскорочені слова
|
49-51
|
9
|
Самкова В. А.
|
Модернизация и инновации в контексте глобализации
|
51-54
|
10
|
Гнатюк О. Л.
|
Критерии классификации теорий социальной коммуникации: междисциплинарный розход
|
55-62
|
11
|
Добровольська В. В.
|
Загальносистемні властивості управління документацією
|
62-64
|
12
|
Захарова І. В.
|
До проблеми формування понятійного апарату електронного документознавства
|
64-71
|
13
|
Гордієнко Г. В.
|
Документознавчий погляд на законодавчу характеристику окремих номіналів та видів номіналів документів
|
71-76
|
14
|
Abrosimova, Бірюкова Т.
|
Роль інформаційного аналітика в управлінні соціальною інформацією: з досвіду підприємств США
|
76-77
|
15
|
Плешакова М. Г.
|
Проблеми адаптації систем електронного документообігу у виробничій сфері
|
78-80
|
16
|
Шелестова А. М.
|
Університетська документація: Базові функції в навчальному процесі
|
80-82
|
17
|
Гоцур О. І.
|
Міфотворення геополітичної інтеграції України у пресі: детермінізм, конструктивність та деструктивність міфу
|
82-87
|
18
|
Бирюкова Т. Л., Гатунок А.
|
Фотодокумент как военная летопись (1941-1945гг.)
|
88-89
|
19
|
Ульман М. О.
|
Специфіка висвітлення процесу формування ставлення українців до Росії
|
89-92
|
20
|
Воецкая Т. В., Северенюк Т. А.
|
Социальная функция современной украинской рекламы
|
92-95
|
21
|
Чурсин Н. Н.
|
Трансформации информационного пространства: вызовы системе образования
|
96-100
|
22
|
Нархова Н. Е., Нархов Д. Ю.
|
Информационная культура преподавателя современного ВУЗа: исследовательская проблема
|
100-102
|
23
|
Кузнецова М. М.
|
Корпоративна каталогізація електронних потоків інформації з краєзнавства у бібліотечних мережах: реаліїї та перспективи
|
102-104
|
24
|
Гуманенко О. О.
|
Кореляція редакційного висновку з іншими видами допублікаційних рецензій
|
105-107
|
25
|
Яценко А. М.
|
Заголовковий дискурс сюжетів ТСН каналу "1+1": когнітивно-лінгвістичні аспекти
|
107-110
|
26
|
Бушман І. О.
|
Соціокультурна зумовленість системи освіти
|
110-112
|
27
|
Зозуля С.М.
|
Окремі аспекти унормування та кодифікації архівної термінології
|
112-117
|
28
|
Кузьмичов А. І.
|
Оптимальне оцінювання учасників бізнес-комунікації
|
117-125
|
29
|
Коляда-Березовская Т. Ф., Рязанова Е. М.
|
Аналитический обзор: возможности жанра
|
125-128
|
30
|
Кутафіна Ю. А.
|
Використання професіограми в інноваційному кадровому менеджменті
|
128-131
|
31
|
Масі Н. І.
|
Інформаційно-комунікативне середовище як трансформуючий фактор соціуму
|
131-134
|
32
|
Клягин С. В.
|
Коммуникации и общество: о типологических моделях конструирования социальной реальности
|
134-137
|
33
|
Гаврилова М. В.
|
Новые речевые явления в русской политической коммуникации
|
137-141
|
34
|
Омельченко В. О., Петренко О. Л.
|
Формальные и неформальные коммуникации в социокультурном пространстве
|
141-145
|
35
|
Гоциридзе Д. З., Ардзенадзе А. И.
|
Этнокультурный стереотип в формулах этикета
|
145-147
|
36
|
Березовський С. О., Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Інтерактивно-географічний текст в аспекті адекватної комунікації
|
147-149
|
37
|
Абатурова П.С.
|
Социальная реклама как коммуникативный ресурс
|
149-152
|
38
|
Грушевська Ю. А.
|
Роль графічних засобів у рекламній комунікації
|
152-155
|
39
|
Прасюк О. В.
|
Політичні PR-технології впливу на формування громадської думки в сучасних демократичних суспільствах
|
155-158
|
40
|
Кубко В. П.
|
Шляхи виявлення стану корпоративної культури в ОНПУ
|
159-162
|
41
|
Каткова В. П.
|
Комунікативні якості студентів-менеджерів як складові бізнес-комунікації
|
162-166
|
41
|
Шуран О. А.
|
Розвиток персоналу за допомогою сучасних інформаційних технологій освіти
|
166-169
|
42
|
Горбань В. В., Собченко Н. С.
|
Суггестемы грамматического уровня в рекламном дискурсе
|
169-172
|
43
|
Кубко В. П., Ткаченко О. В.
|
Особливості телевізійних роликів, присвячених індустрії краси
|
172-175
|
44
|
Побережня О. Ю., Логвина А. И.
|
Влияние сенсорных репрезентативных систем на восприятие информации в рекламной коммуникации
|
175-178
|
45
|
Пискун Т. В.
|
Медиапространство как специфическая социальная структура
|
178-179
|
46
|
Сорокіна М.
|
Современная туристическая реклама на примере SPA-туров
|
179-182
|
47
|
Корчевская А. В.
|
Использование образов-стереотипов в медийной рекламе
|
182-184
|
48
|
Мітрофан Н., Лісіна С. О.
|
Веб-сайт Національного університету "Львівська політехніка" як джерело інформації та засіб комунікації
|
184-187
|
49
|
Антонова Ю. Л.
|
Диалог и коммуникация в социологии
|
187-189
|
50
|
Дзюба А. С.
|
Насилие в рекламе: обратная сторона творчества
|
189-190
|
51
|
Тарасюк С. В.
|
Невербальный аспект коммуникативной адаптации студента технического вуза в иноязычной среде
|
190-191
|
52
|
Елсукова Н. А.
|
Коммуникациия врач - пациент в ситуации вич-инфицированности пациента
|
192-193
|
53
|
Kostenko R. V.
|
Role of computer technologies and business communications in vocational training of she future economists to job in she corrency market
|
193-195
|
54
|
Татакі О. О.
|
Повідомлення: функціонально-параметричні характеристики
|
195-197
|
55
|
Купчинова Т. В.
|
Роль рисковых коммуникаций в современном обществе
|
197-199
|
56
|
Аверіна К. С.
|
Вдосконалення механізмів управління соціально-комунікативними процесами у ВНЗ
|
199-201
|
57
|
Коляда С. І.
|
Проблема підтекстової інформації в рекламній комунікації
|
202-204
|
58
|
Почкаева О. А.
|
Социокультурные аспекты формообразования современного товарного знака
|
204-212
|
59
|
Берич Б.
|
|
212-213
|
60
|
Аверина С. В.
|
Учебно-методический комплекс (УМК) по дисциплине "Теория коммуникации" для студентов-документоведов
|
213-216
|
61
|
Лугова Т. А.
|
Особливості викладання дисципліни "Інноваційний менеджмент в професійній інформаційній діяльності"
|
216-219
|
62
|
Мельник С. П.
|
Прикладной аспект учебной коммуникации
|
219-222
|
63
|
Касымова Р. Т.
|
К описанию языкового портрета Казахстанского учёного-интеллигента
|
222-224
|
64
|
Хорольский В. В.
|
Медиаобразование в эпоху глобализации
|
224-235
|
65
|
Зелинский С. С.
|
Новые информационные технологии в педагогике высшней школы
|
235-241
|
66
|
Май С. А.
|
Оптимизация микросреды педагогического образования преподавателей и кураторов ВУЗа
|
241-247
|
67
|
Романова О. К.
|
Оптимизация педагогической деятельности по адаптации иностранных студентов первого курса к процесу обучения в ВУЗе
|
247-248
|
68
|
Силютина И. Н.
|
Основы информационной деятельности как общеобразовательная дисциплина
|
248-251
|
69
|
Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Образовательно-коммуникативные технологии как прекция философии образования
|
251-253
|
70
|
Лавренюк В. В.
|
Текстові завдання у вивченні мовних дисциплін
|
253-255
|
71
|
Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Алгоритм оцінювання діяльності референта-помічника керівника
|
255-257
|
72
|
Самсон А. А.
|
Проблемы подготовки специалистов шоу-бизнеса в отечественном коммуникационном менеджменте
|
255-259
|
73
|
Нархов Д. Ю.
|
Общекультурные компетенции современного преподавателя ВУЗа
|
259-262
|
74
|
Спориніна Т. Т.
|
Мультимедійна презентація - сучасний високотехнологічний спосіб представлення інформації в системі засобів навчання
|
262-266
|
75
|
Мальцева О. В.
|
Использование Microsoft Office Power Point при обучении игря студентов-филологов
|
266-268
|
76
|
Рибак В. І.
|
Національна ментальність росіян крізь призму публіцистики Івана Франка
|
268-270
|
77
|
Синичин Р. В.
|
Національна ментальність росіян крізь призму публіцистики Івана Франка
|
270-275
|
78
|
Бірюкова А.
|
Хореографія як засіб комунікації
|
275-274
|
79
|
Гнаткевич Н. С.
|
Електронний посібник секретаря-референта як вид науково-інформаційного та навчального матеріалу
|
277-280
|