№
|
ПІБ
|
Назва
|
Сторінки
|
1
|
Л. Я. Філіпова
|
ІНТЕРНЕТ-ПОСЛУГИ В СИСТЕМІ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
|
14-17
|
2
|
Ю.С. Амельченко
|
ПРОГРАМА «БІБЛІОМІСТ» ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДОСТУПУ ДО ІНФОРМАЦІЇ МІСЦЕВИХ ГРОМАД У ПУБЛІЧНИХ БІБЛІОТЕКАХ (аналітичні висновки набутого досвіду та прогнозування розвитку)
|
17-21
|
3
|
В.В. Бездрабко
|
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА
|
21-24
|
4
|
О.С. Поршнева
|
СОВРЕМЕННЫЕ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ КИССЛЕДОВАНИЮ ТЕКСТОВ ДОКУМЕНТОВ
|
24-27
|
5
|
А.А. Тертычный
|
ЖАНРОВЫЕ ФОРМАТЫ СОВРЕМЕННЫХ ПЕЧАТНЫХ ИЗДАНИЙ РОССИИ
|
27-41
|
6
|
В.Г. Спрінсян, Т.Ф. Коляда-Березовська
|
Інноваційне навчання – інноваційне оцінювання: проблема відповідності
|
41-43
|
7
|
С.О. Березовський
|
ОСВІТНІ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: 3D МОДЕЛЬ КОМУТАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ
|
43-46
|
9
|
В.Ю. Жарких
|
РЕАЛЬНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ В ХХI СТОРІЧЧІ
|
46-48
|
10
|
Г.Б. Паршукова, Т.А.Воробьева
|
ОСОБЕННОСТИ ИНФОРМАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ СОВРЕМЕННОМ МЕДИАПРОСТРАНСТВЕ
|
48-51
|
11
|
Л.С. Прокопенко
|
ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОНСАЛТИНГ: ПОНЯТТЯ, ФУНКЦІЇ, ПРИНЦИПИ
|
51-54
|
12
|
Н.І. Масі
|
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР ЙОГО ЗМІН
|
54-57
|
13
|
Т.Л. Бірюкова
|
Аналіз складових Інформаційного ПРОСТОРУ держави: ресурсний потенціал Архіву як документно - комунікаційного Інституту
|
57-62
|
14
|
Х.О. Хащина
|
ЕЛЕКТРОННІ АРХІВНІ РЕСУРСИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ
|
62-65
|
15
|
Н. О. Стрілець
|
ПИТАННЯ ЗБЕРІГАННЯ та архівування ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ У БІБЛІОТЕЧНІЙ ПРАКТИЦІ
|
65-69
|
16
|
О.О. Татакі
|
діалогічна модель соціальної комунікації в контексті Семіосоціопсихологічної парадигми
|
69-73
|
17
|
Я.І.Табінський
|
Факт як елемент фотозамітки
|
73-75
|
18
|
К.О. Данилішина
|
ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ: ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
|
75-79
|
19
|
Т.Ф. Коляда-Березовська, В.В. Калашнікова
|
ICT-ДИСКУРС ЯК ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ ІНФОКОМУНІКАЦІЙ
|
79-82
|
20
|
О. М. Грогуль
|
Інформаційний продукт інформаційно-аналітичної діяльності бібліотек
|
82-85
|
21
|
О.О. Баюш
|
СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА ЯК КУЛЬТУРНИЙ ІНСТИТУТ ТА КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОСТІР
|
85-88
|
22
|
Т.В. Зварич
|
БІБЛІОТЕКА ВНЗ ЯК МЕХАНІЗМ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
|
88-91
|
23
|
В.О. Кудлай
|
ТЕРМІНОЛОГІЯ ГАЛУЗІ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
|
91-94
|
24
|
С.І. Максимюк
|
Традиційна та електронна документація: проблеми розвитку
|
94-98
|
25
|
Л.Н. Федотова
|
РАЗВИТИЕ ИНФОКОММУНИКАТИВНЫХ ПРОЦЕССОВ – НАЧАЛО ХХI ВЕКА
|
98-101
|
26
|
О.Л. Гнатюк
|
СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ: АКСИОЛОГИЧЕСКИЙ И ПРАГМАТИЧЕСКИЙ АСПЕКТЫ
|
101-104
|
27
|
А.Є. Прилуцька
|
ЕТНІЧНОКУЛЬТУРНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ТА «ТЕКСТУ» МІСТА
|
104-106
|
28
|
В. Тулупов
|
Газетная журналистика: слухи о её смерти несколько Преувеличены
|
106-110
|
29
|
Т.А. Дьякова
|
К ВОПРОСУ О РОЛИ РЕКЛАМЫ В ПРОДВИЖЕНИИ РЕГИОНАКАК ТУРИСТИЧЕСКОГО ОБЪЕКТА.
|
110-113
|
30
|
Р.А. Комахидзе
|
АРГУМЕНТАЦИЯ ПОСЛОВИЧНОГО ТЕКСТА КАК ЦЕЛЬ КОММУНИКАТИВНО-ФУНКЦИОНАЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТА
|
113-115
|
31
|
М.Н. Фомина, И.Н. Чистякова
|
Руководитель и лидер: Коммуникативный аспект в управлении
|
115-118
|
32
|
А.А. Ширинянц, А.В. Гегечкори
|
Этическая экспертиза
|
118-119
|
33
|
В.В. Васильева
|
СВОБОДА ЯЗЫКА, СВОБОДА СЛОВА ИЛИ… СЛУЧАЙНЫЙ ВЫБОР?
|
119-122
|
34
|
Р.В. Жолудь
|
Особенности освещения религиозных вопросов в СМИ информационного общества
|
122-124
|
35
|
Т.В. Кузнєцова
|
ЗМК ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-АКСІОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ
|
124-126
|
36
|
В.В. Горбань, Н.С. Собченко
|
МОРФОЛОГИЯ НА СЛУЖБЕ СУГГЕСТИИ В РЕКЛАМНОМ ДИСКУРСЕ
|
126-129
|
37
|
Е.А. Голубёнкова
|
Бизнес-коммуникации в В2В маркетинге: перспективы развития
|
129-132
|
38
|
А.Ю. Горчева
|
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ КОРПОРАТИВНОЙ ЖУРНАЛИСТИКИ
|
132-134
|
39
|
О.И. Лепилкина
|
РЕКЛАМА И PR В СОВРЕМЕННОЙ РАЙОННОЙ ГАЗЕТНОЙ ПРЕССЕ (НА МАТЕРИАЛЕ ИЗДАНИЙ СТАВРОПОЛЬСКОГО КРАЯ
|
134-135
|
40
|
С.В. Ляпун
|
КОММУНИКАТИВНАЯ ПАРАДИГМА ПУБЛИЦИСТИЧЕСКОГО ДИСКУРСА КОНЦА XX - НАЧАЛА XXI ВЕКОВ
|
135-138
|
41
|
І.В. Мацишина
|
ЕНТРОПІЯ «ШУМІВ» ТЕОРІЇ ІНФОРМАЦІЇ: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
|
138-140
|
42
|
А.В. Курбан
|
СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КОЛИЧЕСТВЕННОЙ ДИАГНОСТИКИ PR-ПРОЦЕССОВ
|
140-143
|
43
|
О.Л. Петренко, В.Л. Егорова
|
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ КОММУНИКАЦИИ НА ОСНОВЕ ОПЫТА СОЦИАЛИЗАЦИИ
|
143-146
|
44
|
В.А. Самкова
|
Профессионально-коммуникативные технологии XXI века: Эффективность организационных коммуникаций
|
146-149
|
45
|
С.Л. Брайченко
|
Лінгвосоціокомунікаційний аспект вивчення українських прізвиськ
|
149-151
|
46
|
М.Г. Якубовська
|
СЕМІОТИКА, ЖАНРИ і функції РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
|
151-154
|
47
|
Н.І. Масі
|
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ЗМІН СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНИХ ВІДНОСИН
|
154-157
|
48
|
Н. О. Стеблина
|
Сучасне українське мистецтво у сприйнятті Олега Вергеліса (на матеріалі публікацій у газеті «Дзеркало тижня» за 2010-2011 рр.)
|
157-161
|
49
|
А.Л. Калинів
|
Види психологічного впливу телебачення на аудиторію
|
161-163
|
50
|
О.А. Герман, Т.В. Кузнєцова
|
ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО СПРИЙНЯТТЯ КРЕОЛІЗОВАНИХ МЕДІА-ТЕКСТІВ
|
163-166
|
51
|
С.В.Тарасюк
|
АКТУАЛЬНОСТЬ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОММУНИКАЦИИ В ХХІ ВЕКЕ
|
166-173
|
52
|
О.А. Почкаева
|
СИМВОЛИЧЕСКАЯ СУЩНОСТЬ СОВРЕМЕННОГО ТОВАРНОГО ЗНАКА КАК КОММУНИКАТИВНОГО СРЕДСТВА
|
173-176
|
53
|
Н. К. Шайда
|
Вербальна та невербальна інформація на телебаченні
|
176-179
|
54
|
О.В. Штыркина
|
Тоталитарный язык Третьего рейха
|
179-181
|
55
|
С.І. Коляда
|
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВІРТУАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ І МИСТЕЦТВО МОЖЛИВОГО ІСНУВАННЯ
|
181-184
|
56
|
И.А. Шулянская
|
СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ДЕЛОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ
|
184-187
|
57
|
Е.И. Василенко
|
БАЗЫ ДАННЫХ – ОСНОВА ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГА
|
187-190
|
58
|
А. Гатунок
|
ИНТЕРНЕТ КАК ИНСТРУМЕНТ ПРОДВИЖЕНИЯ ПРОЕКТОВ
|
190-196
|
59
|
А. Сідорова
|
ЗДІЙСНЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ГУМОРИСТИЧНОМУ АСПЕКТІ: ОСНОВНІ ВИМОГИ.
|
196-199
|
60
|
В. В. Хорольский
|
Информационное образование и концепт «медийный модуль»
|
199-201
|
61
|
Е.Н. Нархова, А.Н. Попов
|
К ВОПРОСУ О СПЕЦИФИКЕ ОБРАЗОВАНИЯ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ
|
201-203
|
62
|
Е.Н. Нархова, Т.А. Чегодаева
|
Концептуальные основы воспитания в высшей школе.
|
203-206
|
63
|
И.И. Соловьева
|
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ УКРАИНЫ: ОТ ЕВРОИНТЕГРАЦИИ К УСТОЙЧИВОМУ РАЗВИТИЮ ОБЩЕСТВА
|
206-209
|
64
|
Т.Ю. Бєлофастова
|
«PR У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ» ЯК НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРА НАПРЯМУ «РЕКЛАМА І ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ»
|
209-212
|
65
|
С.Г. Антощук, В.В. Калашнікова, А.А. Сандюк
|
ІНТЕГРАЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ
|
212-215
|
66
|
Г.Д. Гриценко
|
ИНФОКОММУНИКАТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВОПРОСЫ КАЧЕСТВА УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА В СОВРЕМЕННОМ ВУЗЕ
|
215-218
|
67
|
Neil Allison, Olga Poberezhna
|
DOGME TEACHING - А HUMANISTIC TASK BASED APPROACH TO LEARNING
|
218-222
|
66
|
И. Данецка
|
УЧЕБНИК РКИ В УСЛОВИЯХ КИБЕРКОММУНИКАЦИИ (НА МАТЕРИАЛЕ ДИДАКТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА Кл@ссно! ДЛЯ ПОЛЬСКИХ ГИМНАЗИСТОВ)
|
222-225
|
67
|
Л.Є. Ященко
|
ЗАСТОСУВАННЯ МОДИФІКАЦІЙНОГО МЕТОДУ КЕЙСІВ (CASE-STUDY) У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ АНАЛІТИКІВ
|
225-228
|
68
|
С.П. Мельник
|
СЕНСОРНО-СУГГЕСТИВНАЯ МОДЕЛЬ В УЧЕБНОЙ КОММУНИКАЦИИ (ПРИМЕР ПРИМЕНЕНИЯ ГИПНОТИЧЕСКИХ СЦЕНАРИЕВ И РЕЧЕВЫХ СТРАТЕГИЙ В ЛЕКЦИОННОМ ОБЩЕНИИ)
|
228-231
|
69
|
С.В. Аверина, Н.Р. Барабанова
|
ХРЕСТОМАТИЯ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «ТЕОРИЯ КОММУНИКАЦИИ» В УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКОЙ РАБОТЕ КАФЕДРЫ: СТРУКТУРА И СОДЕРЖАНИЕ
|
231-234
|
70
|
О.К. Романова, Г.И. Курова
|
ТЕКСТ КАК ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ ПРОДВИНУТОГО ЭТАПА ОБУЧЕНИЯ
|
234-238
|
71
|
Т.А. Лугова, Н.А. Черниш
|
ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ
МЕРЕЖ ПРИ УПРАВЛІННІ ЗНАННЯМИ СТУДЕНТІВ ОНПУ
|
238-242
|
72
|
В.В. Лавренюк
|
Традиційне і новітнє у вивченні мовних дисциплін
|
242-244
|
73
|
В.П. Кубко
|
ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
|
244-248
|
74
|
А.М. Теплечук, Т.О. Чернов
|
Коммуникативная культура как основной компонент педагогической культуры
|
248-249
|
75
|
Б.Г. Шевченко
|
СТУДЕНТ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
|
249-252
|
76
|
Т. Т. Спориніна, І. М. Мар’янчук
|
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕНН ШКІЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
252-254
|
77
|
М.В. Газарян
|
ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В СИСТЕМЕ СОВРЕМЕННОГО
ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
|
254-257
|
78
|
О.С. Білоусов
|
КОМУНІКАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ ВЗАЄМОДІЇ ГРОМАДЯН
З ДЕРЖАВНОЮ ВЛАДОЮ
|
257-261
|
79
|
К.С. Аверіна
|
УНІФІКАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: МОДЕЛЬ АНАЛІТИКО-КООРДИНАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ (ВІДДІЛУ)
|
261-263
|
80
|
А. Самсон
|
ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРОВ СОЦИОКУЛЬТУРНОЙ
ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ОТЕЧЕСТВЕННЫХ ВУЗАХ (МЕНЕДЖМЕНТ
МУЗЫКАЛЬНЫХ АРТ-ПРОЕКТОВ)
|
263-265
|
81
|
Ван Тао
|
МЕХАНИЗМЫ УПРАВЛЕНИЯ ГОСУДАРСТВЕННЫМ ВЫСШИМ УЧЕБНЫМ ЗАВЕДЕНИЕМ
|
265
|