№ |
Фамилии |
Название |
стр |
1 |
Гаврилюк Тетяна |
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД |
18-22 |
2 |
Сизова Юлія |
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ |
22-28 |
3 |
Сайидова Сайёра |
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В ОБЛАСТИ ДОКУМЕНТОВЕДЕНИЯ |
28-32 |
4 |
Кустовская Катерина |
ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВІРНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ |
32-36 |
5 |
Ященко Лариса, Московька Юлія |
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО АНАЛІТИЧНОГО ЗВІТУ ДЛЯ КЕРІВНОЇ ЛАНКИ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ |
36-41 |
6 |
Марущак Дарія |
ТЕРМІНОСИСТЕМА ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА |
41-46 |
7 |
Кръстева Мила |
ДОКУМЕНТАЛЬНОЕ НАСЛЕДИЕ ЧЕРЕПИШСКОГО МОНАСТЫРЯ (БОЛГАРИЯ) |
46-50 |
8 |
Якименко наталыя |
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ З ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА В РЕЖИМІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ – АКТУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ |
51-55 |
9 |
Третьяков Андрей |
СОЗДАНИЕ БИОБИБЛИОГРАФИЧЕСКИХ БАЗ ДАННЫХ УЧЁНЫХ-ПЕДАГОГОВ КАК ВАЖНЫЙ АСПЕКТ ИНФОРМАЦИОННОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА |
55-59 |
10 |
Крыстева Росица |
ИНФОРМАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В ОБЛАСТИ СТАНДАРТИЗАЦИИ В БОЛГАРСКИХ УНИВЕРСИТЕТАХ |
59-64 |
11 |
Амброева Эъзоза, Нуруллаев Мирхон |
МЕТОДИКА СОЗДАНИЯ ТЕСТОВЫХ ВОПРОСОВ И ЗАДАНИЙ ДЛЯ КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ |
64-68 |
12 |
Романовська Ірина |
СТРУКТУРА БАЗИ ДАНИХ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТОУТВОРЕННЯ СЕКРЕТАРЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ |
68-71 |
13 |
Нафасов Мирзомурод |
ВСЕСТОРОННЕE ОБЕСПЕЧЕНИE УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА |
71-75 |
14 |
Бессчетнова Анастасия |
РОЛЬ ТРАДИЦИОННЫХ И ИННОВАЦИОННЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАНИИ |
75-79 |
15 |
Блохин Виктор |
ЗНАЧЕНИЕ И ПЕРСПЕКТИВЫ ИНФОРМАТИЗАЦИИ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ |
73-83 |
16 |
Мельник Світлана |
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МЕДІАДИДАКТИКИ В ПРОЦЕСІ САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ДОКУМЕНТОЗНАВЦІВ (НА ПРИКЛАДІ ОПАНУВАННЯ МОВНИХ ДИСЦИПЛІН) |
83-87 |
17 |
Доленко Артем |
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ |
87-91 |
18 |
Егорова Екатерина |
ВОЗМОЖНОСТИ СОВРЕМЕННЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ |
91-95 |
19 |
Подуфала Юлія, Рябець Ірина |
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕКТУВАННЯ ДОКУМЕНТНО - ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ БІБЛІОТЕК ВНЗ |
95-100 |
20 |
Malika Doshchanova
Akiljan Matyakubova |
STRUCTURED TESTS AS A MEANS OF CONTROL KNOWLEDGE |
100-104 |
21 |
Видойник Марія |
ПЛАТФОРМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ EFRONT ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
104-108 |
22 |
Наруллаев Мирхон, Нафасов Мирзомурод |
АСПЕКТЫ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ |
108-111 |
23 |
Сариев Рустам |
ИНСТРУМЕНТЫ КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ В СИСТЕМЕ MOODLE |
111-115 |
24 |
Шендюх Ярослав |
ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ |
115-117 |
25 |
Скіпар Іванна |
ПЕРЕДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМУВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ ГРОМАДИ УКРАЇНИ ЩОДО ІМЕННИХ СТИПЕНДІЙ |
117-121 |
26 |
Халилова Мадинабону, Мусаева Жамила |
ИННОВАЦИОННЫЕ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ И ИХ ОСОБЕННОСТИ |
121-125 |
27 |
Зайниддин Хужаназаров |
ПОНЯТИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО МЕНЕДЖМЕНТА |
126-30 |
28 |
Достон Шаропов |
ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПЛАНИРОВАНИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ |
130-133 |
29 |
Санъат Рахматов, Наргиза Садулаева |
ПРОЕКТИРОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ |
133-136 |
30 |
Юлія Щербак |
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК СКЛАДОВА ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ |
136-139 |
31 |
Javokhir Abdullayev |
NECESSITY OF INFORMATIONAL MANAGEMENT IN ORGANIZATION |
134-144 |
32 |
Арслан Сулейманов, Динара Гафарова |
ПРИМЕНЕНИЕ АВТОМАТИЗИРОВАННЫХ СИСТЕМ ПОДДЕРЖКИ УПРАВЛЕНЧЕСКИХ РЕШЕНИЙ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ УЗБЕКИСТАНА |
144-149 |
33 |
Бірюкова Тетяна, Соболь Галина |
ІННОВАЦІЙНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: ОСОБЛИВОСТІ ВТІЛЕННЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ |
149-153 |
34 |
Татакі Олена |
ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР ЯК СКЛАДОВА УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
153-156 |
35 |
Людмила Богуславська
Олександр Богуславський |
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У БІБЛІОТЕЦІ |
157-160 |
36 |
Станислав Баус |
ВНЕДРЕНИЕ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА КАЧЕСТВА ISO 9001-2015 В ДОКУМЕНТАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ОРГАНИЗАЦИИ |
160-165 |
37 |
Нафиса Зиявитдинова, Светлана Пшеничникова |
ИННОВАЦИИ – ОСНОВА РЕИНЖИНИРИНГА |
165-171 |
38 |
Тетяна Лугова, Анастасія Городніченко |
ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ У ВНУТРІШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ МІЖНАРОДНОГО ПРОЕКТУ |
171-176 |
39 |
Татьяна Луговая, Яна Клименко, Алина Костецкая |
ТЕХНОЛОГИИ МЕНЕДЖМЕНТА ЗНАНИЙ (KNOWLEDGE MANAGEMENT) В ДОКУМЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЕ ПРЕДПРИЯТИЙ |
176-181 |
40 |
Олена Василенко, Людмила Штурмаревич |
УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ В УКРАЇНІ |
181-185 |
41 |
Бартош Жигадло
Ольга Романова |
ПОДХОДЫ К РЕШЕНИЮ ЗАДАЧИ СЕГМЕНТАЦИИ ТЕКСТА |
186-189 |
42 |
Фаёз Халилов, Наргиза Садулаева |
ПИРИНГОВАЯ ТЕХНОЛОГИЯ В ОБЛАСТИ IP-ТЕЛЕФОНИИ |
189-192 |
43 |
Іван Степура |
НОВІ ОСВІТНІ ДОМЕНИ ВЕРХНЬОГО РІВНЯ |
192-195 |
44 |
Олена Добровіцька |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНАЦІЙ КЛАВІШ ПРИ СТВОРЕННІ ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ |
195-199 |
45 |
Катерина Пімкіна |
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ECM-СИСТЕМИ ALFRESCO |
199-202 |
46 |
Рустам Сариев |
ОСНОВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ CGI |
202-204 |
47 |
Валентина Кубко, Ірина Діордієва |
ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ |
204-209 |
48 |
Юлия Волкова,
Татьяна Лесина |
ВОРОНКА ПРОДАЖ: СУЩНОСТЬ, ПОНЯТИЕ И ОСНОВНАЯ КОНЦЕПЦИЯ |
209-214 |
49 |
Артём Федотов, Татьяна Лесина |
КОРПОРАТИВНЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ – ЭФФЕКТИВНЫЙ ИНСТРУМЕНТ ИТ-УПРАВЛЕНИЯ |
214-219 |
50 |
Ірина Компанієць |
РЕКЛАМНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО |
219-222 |
51 |
Сергій Мельник, Анастасія Юшина, Ганна Дубович |
ПРОБЛЕМА МЕДІАОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ |
222-231 |
52 |
Валентина Лазар |
ВИКОРИСТАННЯ АДВЕТОРІАЛУ У ДРУКОВАНИХ ЗМІ НА ПРИКЛАДІ ОДЕСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ГАЗЕТИ «ОДЕСЬКИЙ ВІСНИК» |
231-235 |
53 |
Анастасія Марченко |
ПРОГРАМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ПОТРІБНІ СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СПЕЦІАЛІСТУ У СФЕРІ РЕКЛАМИ |
235-240 |
54 |
Сергій Мельник, Вікторія Вражитор |
ОСОБЛИВОСТІ PR-ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ |
240-244 |
55 |
Лілія Присяжна |
БЕНЧМАРКІНГ ЯК ЕФЕКТИВНА МАРКЕТИНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ БІБЛІОТЕК |
244-250 |
56 |
Сергій Пухтій |
ВЕБ-САЙТ ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ФОРМА КОМУНІКАЦІЇ |
250-254 |
57 |
Наталя Масі, Вікторія Птиця |
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ІТ-ГАЛУЗІ У ПРАЦЯХ СУЧАСНИХ НАУКОВЦІВ |
254-259 |
58 |
Наталя Асауляк |
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В БІБЛІОТЕЦІ |
259-263 |
59 |
Елена Клюхина, Ольга Лучина |
BIG DATA (БОЛЬШИЕ ДАННЫЕ) |
263-269 |
60 |
Валентина Кубко, Яна Туренко |
ОСОБЕННОСТИ РАЗРАБОТКИ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ |
269-272 |
61 |
Наталя Масі, Наталя Корольчук |
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ У ДОКУМЕНТАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ |
272-277 |
62 |
Сергій Мельник, Анастасія Коваловська |
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА ЯК ШВИДКИЙ ТА ДОСТУПНИЙ СПОСІБ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ |
277-281 |
63 |
Валентина Кубко, Анна Баранюк |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ PR-ІНСТРУМЕНТІВ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ |
281-286 |
64 |
Крістіна Скоцеляс |
ЧОРНИЙ ГУМОР У РЕКЛАМІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ |
286-288 |
65 |
Julia Haraba, Tatyana Kolyada‐Berezovskaya |
INFOCOMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE WORK OF MODERN LIBRARY AS A FACTOR OF ITS IMAGE |
288-294 |
66 |
Сантана Кадір |
РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ЧЕРЕЗ КОРПОРАТИВНИЙ САЙТ |
294-297 |
67 |
Вікторія Чакір |
ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСТУПУ ДО ДОКУМЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО АРХІВНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ |
298-302 |
68 |
Дар’я Чумаченко |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕЛЕКТРОННОГО ДІЛОВОДСТВА МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ |
302-305 |
69 |
Мариям Арпентьева |
КАРЬЕРА СПЕЦИАЛИСТА-ДОКУМЕНТОВЕДА |
305-311 |
70 |
Ірина Бєляєва |
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОНДУ ЗОВНІШНІХ ДОКУМЕНТІВ |
311-314 |
71 |
Михаил Скрипкин |
БАЗА ДАННЫХ ПРАВИЛ ВЫБОРА ТИПОВ ДИАГРАММ В ПРОЦЕССЕ ВИЗУАЛИЗАЦИИ ДАННЫХ НА ВЕБ-ПОРТАЛАХ ОТКРЫТЫХ ДАННЫХ |
314-318 |
72 |
Людмила Бройченко |
АНАЛІЗ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО АСПЕКТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИРОДООХОРОННИХ УСТАНОВ |
318-322 |
73 |
Оксана Лаба, Юлія Романишин |
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ДОКУМЕНТО- ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ У КОНТЕКСТІ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАРАДИГМИ |
322-326 |
74 |
Наталія Гнип |
ВИКОРИСТАННЯ ПІАР-МЕТОДІВ РЕКЛАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛІГІЙНОЇ МІСІЇ «ЦЕНТР СТУДЕНТСЬКОГО КАПЕЛАНСТВА» |
326-330 |
75 |
Полина Байрамова |
МАРКЕТИНГ УСЛУГ В СФЕРЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В АСПЕКТЕ СОЦИАЛЬНЫХ КОММУНИКАЦИЙ ВУЗОВ |
330-334 |
76 |
Станислав Баус |
СОЦИАЛЬНЫЕ ИННОВАЦИИ В ОБЛАСТИ КОММУНИКАЦИЙ ДЛЯ МОДЕРНИЗАЦИИ ИНСТИТУТА МУНИЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛЕНИЯ |
334-339 |
77 |
Вероника Клименкова |
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИИ В ПРОЦЕССАХ МАНИПУЛЯЦИИ СОЗНАНИЕМ ЧЕРЕЗ РЕКЛАМУ И СРЕДСТВА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ |
339-343 |
78 |
Юлдуз Бобоева, Мирзомурод Нафасов |
МОДЕЛИ СОЦИАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ |
343-346 |
79 |
Артем Захарченко |
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДЛЯ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НОВИН НА АКТИВНУ ЧАСТИНУ АУДИТОРІЇ |
346-352 |
80 |
Вікторія Бондаренко |
ІНТЕРНЕТ-ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ БІБЛІОТЕК У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДОСТУПУ ДО ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ПОЛІТИКО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ |
352-357 |
81 |
Юлія Коляденко |
СПЕЦИФІКА ВЗАЄМОДІЇ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ |
357-361 |
82 |
Вероніка Коробко |
ТЕМАТИЧНІ РІЗНОВИДИ РОЗВАЖАЛЬНОГО ЖАНРУ РЕАЛІТІ-ШОУ В УКРАЇНІ |
361-365 |
83 |
Марина Нестерчук |
ПРОЕКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ МУЗЕЮ |
365-369 |
84 |
Азизжон Хожиев |
КОММУНИКАЦИОННЫЕ ПОМЕХИ |
369-372 |
85 |
Санъат Рахматов, Наргиза Садулаева |
КОММУНИКАЦИОННЫЕ СЕТИ |
372-376 |
86 |
Віталіна Рибак |
РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ ТА СЛОГАНИ ЯК МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ НА ПОТЕНЦІЙНИХ СПОЖИВАЧІВ |
376-380 |
87 |
Віра Вільчинська |
ОЦІНКА РІВНЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ СОЦІАЛЬНИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ З ГРОМАДЯНАМИ |
380-383 |
88 |
Азизжон Хожиев |
ЭФФЕКТИВНОСТЬ КОММУНИКАЦИОННЫХ ПРОЦЕССОВ |
383-385 |
89 |
Nataliya Vovk |
THE NEEDS OF USERS OF SOCIAL NETWORKS IN THE MODERN INFORMATION ENVIRONMENT |
385-390 |
90 |
Яна Половчак |
АРХЕТИП ЯК ПІДГРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В ПОЛІТИЦІ |
390-394 |
91 |
Зайниддин Хужаназаров |
ОРГАНИЗАЦИОННЫЙ ПРОЦЕСС КОММУНИКАЦИИ |
394-397 |
92 |
Яна Туренко |
ОСОБЕННОСТИ МЕДИАПЛАНИРОВАНИЯ ДЛЯ РАЗЛИЧНЫХ АУДИТОРИЙ СМИ |
397-400 |
93 |
Анна Баранюк |
ОСОБЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В PR |
400-405 |
94 |
Ірина Рябець |
ДО ПИТАННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА PR |
405-408 |
95 |
Тетяна Шевченко |
МОВНОСТИЛІСТИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ВИДАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ГАЗЕТИ «ПОШТОВИЙ ВІСНИК») |
408-413 |
96 |
Ганна Зірчак, Юлія Щербак |
КОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ У ВІРТУАЛЬНИХ ЗМІ |
413-416 |
97 |
Азизжон Хожиев |
КОММУНИКАЦИОННЫЕ СТИЛИ |
416-419 |
98 |
Сергей Мельник, Наталья Шокун |
ОБ ИНФОТЕЙНМЕНТЕ НА УКРАИНСКОМ ТЕЛЕВИДЕНИИ |
419-428 |
99 |
Іванюк Аліна |
СПЕЦИФІКА ПОДОЛАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ |
428-433 |
100 |
Наталя Корольчук |
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ В МІЖОСОБИСТІСНІЙ ТА МАСОВІЙ КОМУНІКАЦІЯХ |
433-438 |
101 |
Ірина Діордієва |
ВПЛИВ МАС-МЕДІА НА ГЛЯДАЦЬКУ АУДИТОРІЮ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗМІ |
438-441 |
102 |
Христина Кацюба |
ПРОЕКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
441-444 |
103 |
Сергій Мельник, Анастасія Крайнюк |
ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ В ДІЛОВІЙ СФЕРІ СПІЛКУВАННЯ |
444-449 |
104 |
Віолетта Лавренюк |
РОЗВИТОК ФАХОВОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ |
449-455 |
105 |
Віолетта Лавренюк, Вікторія Вакарчук |
ОРАТОР І АУДИТОРІЯ: КОНТАКТ, ВПЛИВ, ВЗАЄМОДІЯ |
455-462 |
106 |
Виталий Лучинкин, Татьяна Капезина |
МЕЖКУЛЬТУРНЫЕ КОММУНИКАЦИИ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ |
462-466 |
107 |
Світлана Аверіна, Лілія Криворучко |
ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИФІКАЦІЇ МАЛИХ ГРУП |
466-470 |
108 |
Наталя Філіппова |
СИСТЕМА МЕДИЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ ГАЛУЗЕВОГО ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА |
470-475 |
109 |
Аліна Тертична |
РОЛЬ ЛІДУ В ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛАХ ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОГО ВИДАННЯ «СІЛЬСЬКІ НОВИНИ»: РЕДАКТОРСЬКИЙ АСПЕКТ |
478-482 |
110 |
Хайдар Муминов |
МИРОВОЙ ОПЫТ РЕАЛИЗАЦИИ ЭЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБОРОТА В ГОСУДАРСТВЕННОМ УПРАВЛЕНИИ |
483-487 |
111 |
Екатерина Новохацкая |
ВЗАИМОСВЯЗЬ СТРАТЕГИЧЕСКОГО УПРАВЛЕНЧЕСКОГО УЧЕТА И МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛИЗА |
487-492 |
112 |
Тетяна Лугова, Анастасія Городніченко |
ВИДОВИЙ СКЛАД ДОКУМЕНТІВ НА СТАДІЯХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОЕКТУ У СФЕРІ PROJECT MANAGEMENT |
492-497 |
113 |
Наталя Масі, Вікторія Маслєнкова |
ПИТАННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІТ-КОМПАНІЙ В УКРАЇНІ |
497-501 |
114 |
Катерина Ситник |
ВИДИ СЛУЖБ ДІЛОВОДСТВА, ЇХ ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА, ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ |
501-508 |
115 |
Ганна Кузмич |
ДОКУМЕНТ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
508-511 |