№
|
ПІБ
|
Назва
|
Сторінки
|
1
|
Філіпова Л. Я.
|
Развитие украинского высшего образования информационно-документного профиля в контексте проектов ЮНЕСКО
|
12-14
|
2
|
Амельченко Ю. С.
|
Інформаційний працівник - професія сучасності і майбутного
|
14-18
|
3
|
Плешкевич Е. А.
|
Современные проблемы теоретического изучения документа
|
18-23
|
4
|
Никитина Е. А.
|
Электронная библиотека - необходимое условие качественного образования в ВУЗЕ
|
23-26
|
5
|
Захарова І. В.
|
Щодо дефініції документа як невід'ємного елемента ділової практики
|
27-32
|
6
|
Малюк О. Ю.
|
Базові поняття терміносистеми документознавства
|
33-36
|
7
|
Пономаренко А. Ф.
|
Механизмы удолетворения информационных потребностей молодежи
|
36-40
|
8
|
Банокіна С. Г., Яцкевич А. В.
|
Проблеми автоматизації бібліотечно-інформаційних процесів бібліотеки ВНЗ (з досвіду роботи НТБ ОНПУ)
|
41-46
|
9
|
Шмелькова Г. М.
|
Загальні тенденції оновлення системи освіти в європейському просторі
|
46-49
|
10
|
Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Термінологічна грамотність студентів як показник фахової підготовки
|
50-53
|
11
|
Демьянова Л. И., Дойчинова М.
|
Итальянская музыкальная терминология в контексте европейской межкультурной коммуникации
|
53-55
|
12
|
Степанов Е. Н., Май Ликунь
|
Экономическая конвенция и экономический протокол: к вопросу о функциональных и жанровых различиях
|
55-57
|
13
|
Бірюкова Т. Л., Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Грані документознавчої термінології: поняття "офіційний документ" та "службовий документ"
|
58-60
|
14
|
Ященко Л. Е.
|
На шляху до нової парадигми освіти: особливості викладання дисциплін інформаційного циклу
|
60-62
|
15
|
Лєсовець Н. М.
|
Становлення та функціонування міжнародних організацій зі стандартизації
|
62-64
|
16
|
Березовський С. О., Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Текстове моделювання умовного графічного позначення у контекті інформаційної технології та професійної комунікації
|
64-66
|
17
|
Побережна О. Ю.
|
Аналитеко-синтетическая деятельность субъекта: гендерно-когнитивная специфика
|
66-69
|
18
|
Лавров В. Д.
|
Державна політика побудови інформаційного суспільства в Україні та її нормативно-правова основа
|
70-74
|
19
|
Войтенко Г. М., Казарян Т. Г.
|
Термінологічна лексика (на матеріалі поезії Івана Драча)
|
75-76
|
20
|
Зощук О. В.
|
Актуальність проблеми визначення веб-сайту як кемплексного об'єкту інтелектуальної власності
|
77-81
|
21
|
Гнатюк В. А.
|
Управління інноваційним розвитком підприємства в нестабільному ринковому середовищі
|
81-85
|
22
|
Воловцев О., Лавров В. Д.
|
Место и роль Украины в международном трансферте технологий
|
86-88
|
23
|
Бурукова С., Масі Н. І.
|
Технологія створення електронного документообігу в установі недержавної форми власності
|
88-90
|
24
|
Баюш О. О.
|
Національна система реферування як основний інструмент інтеграції України в світову систему наукової комунікації
|
90-93
|
25
|
Петрова Н. С., Бірюкова Т. Л.
|
Аналіз знакових систем. Нотна знакова система
|
93-96
|
26
|
Ширалієва А., Лавро В. Д.
|
Розвиток сфери науково-технічного обміну України в умовах посилення інтеграційних тенденцій
|
96-98
|
27
|
Барабанова Н. Р., Спрінсян В. Г.
|
Методичний підхід до рішення проблеми підвищення комунікативної компетенції особистості
|
99-101
|
28
|
Семенюк О. А.
|
Комунікація: підходи до визначення поняття
|
101-104
|
29
|
Барабанова Н. Р.
|
Формирование принципов междисциплинарности в обучении дисциплинам коммуникативно-информационного цикла
|
105-109
|
30
|
Хорольский В. В.
|
Теория журналистики как часть теории моссовых медийных коммуникаций
|
110-111
|
31
|
Гоциридзе Д. З., Комахидзе Р. А.
|
Респонсивы в аспекте межличностной и межкультурной коммуникации
|
112-113
|
32
|
Капитанова Т. И., Жукова Н. А.
|
Межкультурная коммуникация в обучении русскому языку иностранных студентов
|
113-114
|
33
|
Нархова Е. Н., Попова Е. Г.
|
К вопросу о культурной политике
|
114-116
|
34
|
Гаврилова М. В.
|
Формирование навыков прикладной аналитики у студентов, обучающихся по специальности "связи с общественостью"
|
116-117
|
35
|
Данилишина Е. А.
|
Межкультурное сотрудничество: угрозы эпохи глобализации
|
118-120
|
36
|
Ромащенко Н. В.
|
Особености пространственного поведения в межкультурном общении
|
120-123
|
37
|
Пантелейчук І. В.
|
Державоуправлінська комунікація:функціанальний аспект
|
123-125
|
38
|
Аверина С. В.
|
Повышение уровня коммуникативно-речевой компетенции в межличностном общении на занятиях по дисциплинах коммуникативно-речевого цикла (из опыта работы)
|
125-128
|
39
|
Полухина М. В., Нархова Е. Н.
|
Ресурс массовых коммуникаций как инструмент построения имиджа и коррекции престижа профессии "Социальная работа"
|
128-129
|
40
|
Аверина С. В., Барабанова Н. Р.
|
Совершенствование программы обучения студентов-гуманитариев дисциплинам коммуникативно-информационного направления
|
130-131
|
41
|
Грушевская Ю. А.
|
Формирование коммуникативной компетентности менеджера рекламной деятельности
|
131-133
|
42
|
Машнева-Лещинская Н. Ю.
|
Аспекты обучения межкультурной коммуникации
|
134-135
|
43
|
Демьянова Л. И., Конфорти Н.
|
Итальянско-русские соответствия в этике делового письма: к проблеме межкультурной коммуникации
|
135-137
|
44
|
Кривда Е. Г., Долинская Е. Л., Лещинская Т. И.
|
A cognitive approach to communication Познавательный подход к коммуникации
|
137-138
|
45
|
Горбань В. В.
|
Коммуникативные стратегии в дискурсе торга
|
139-142
|
46
|
Дьякова Т. А.
|
Испоьзование языка искусства в современной рекламе
|
142-143
|
47
|
Грушевская Ю. А.
|
Имя собственное как ядерный компонент рекламного текста
|
144-147
|
48
|
Кубко В. П., Зірчак Г. П.
|
Особливості використання архнтипів у рекламній комунікації
|
147-149
|
49
|
Змій Л. М.
|
Роль засобів масової інформації в політичному житті суспільства
|
149-151
|
50
|
Іванова О. А.
|
Як і для чого досліджувати мистецьку пресу
|
151-154
|
51
|
Мельник С. П.
|
О манипулятивном характере изображения города в одесских СМИ
|
154-158
|
52
|
Думасенко С. А.
|
Роль одеської преси у міжкультурній комунікації (на прикладі дореволюційних театральних видань)
|
158-160
|
53
|
Богоявленський А. Е.
|
"Новость" и "Ньюз" в пресс-релизе
|
160-162
|
54
|
Жарких В. Ю.
|
Шиллер про когнітивні і психологічні основи комунікації
|
162-163
|
55
|
Зірчак Г. П.
|
Архетипова модель формування реклами як масової культури
|
163-166
|
56
|
Аверіна К. С.
|
Уніфікація критеріїв ефективності взаємодії з партнерами компанії
|
167-170
|
57
|
Балюк С. В.
|
Інноваційні стратегії в комунікативних механізмах побудови образу країни за кордоном
|
171-172
|
58
|
Шолда О. Б.
|
Комунікативні технології у менеджменті
|
173-176
|
59
|
Слонюк О. О.
|
Комунікація та мова в контексті культури
|
177-182
|
60
|
Зварич Т. В.
|
Слоган як невідємна складова рекламної комунікації
|
182-187
|
61
|
Гніліченко І. В., Кубко В. П.
|
Особливості ілюстрування сучасної реклами
|
187-192
|
62
|
Зінов'єва Т. А.
|
Фольклорні замовляння у сучасних комунікативних технологіях
|
192-194
|
63
|
Стеблина Н. О.
|
Людина у письменницькій публіцистиці
|
194-199
|
64
|
Капитанова Т. И.
|
Компьютерно-поддерживаемое обучение русскому языку как иностранному
|
199-200
|
65
|
Журан О. А.
|
Змішана освіта - сучасний формат інформаційного обслуговування
|
200-202
|
66
|
Козін О. Б., Папковська О. Б., Козіна М. О.
|
Особливості вивчення інтернет-технологій студентами економічних ВНЗ
|
202-206
|
67
|
Безкоровайная Л. С., Штыленко В. Е., Штыленко Е. Л.
|
Адаптивный разговорник как средство интенсификации процесса межкультурной коммуникации
|
206-213
|
68
|
Романова О. К., Коляда-Березовська Т. Ф., Курова Г. І.
|
Урахування особливостей комунікативної свідомості іноземних студентів у навчальному процесі
|
213-216
|
69
|
Прісовська Г. Є.
|
Навчальний посібник з української мови як складова лінгвокультурної мови довузівської підготовки абітурієнтів
|
216-219
|
70
|
Антонюк О. В., Прісовська Г. Є.
|
Репрезентація акіосистеми в українській мовній картині світу (на матеріалі концепту ВОДА)
|
220-222
|
71
|
Черновалюк И. Г.
|
О концепции "язык и культура" при обучении РКИ
|
223-224
|
72
|
Ємельянова С. Л., Логінова Н. І.
|
Інформаційноо-комунікативні технології у процесі навчання в Одеській національній юридичній академії
|
224-226
|
73
|
Черниш В. В.
|
Використання евристичних методів навчання майбутніх вчителів. Обговорення професійно орієнтованих проблем англійською мовою у процесі міжкультурного спілкування
|
226-231
|
74
|
Бродська Л. В.
|
Ділова комунікація в процесі підготовки менеджерів
|
232-234
|
75
|
Гукова Л. Н., Фомина Л. Ф.
|
Образная призентация топонима в русской лингвокультурной традиции
|
234-238
|
76
|
Масі Н. І.
|
Проведення модульного контролю в процесі вивчення управлінських нормативних документів
|
238-242
|
77
|
Кубко В. П.
|
Методичні нотатки до спецкурсу "Креативні технології в рекламі"
|
242-244
|
78
|
Коваль-Лескова И. Ю., Шахов А. С.
|
Применение рефлексивных игр для решения маркетинговых задач
|
244-246
|
79
|
Михайлюк Г. В.
|
Навчання граматичних засобів модальності японської мови як складова процесу комунікації в контексті співвідношення японського та українського менталітету
|
246-249
|
80
|
Ротар О. С.
|
Інформаційна культура сучасного фахівця при дистанційному навчанні
|
250-253
|
81
|
Скрипка А. О.
|
Шоу-технології в галузі інформаційного управління
|
253-254
|
82
|
Спориніна Т. Т., Мар'янчук І. М.
|
Використання інтернет-технологій в організації науково-дослідницької діяльності учнів
|
255-256
|
83
|
Меньковська Ю. А.
|
Навчання учнів початкової школи англійського діалогічного мовлення на основі принципу індивідуалізації
|
256-260
|
84
|
Зянчуріна М., Масі Н. І.
|
Дослідження особливостей управлінського документування (на прикладі державного підприємства "Управління транспортного комплексу міста" Одеської міської ради)
|
261-262
|
85
|
Левинська А. В.
|
Референтська підтримка управлінської діяльності
|
263-264
|
86
|
Маркова Т. П., Побережна О. Ю.
|
Ефективність впровадження автоматизованих інформаційних систем у роботу служби документаційного забеспечення управління
|
264-266
|
87
|
Патлай Д. В.
|
Дослідження гендерних стереотипів (на прикладі ток-шоу)
|
267-269
|
88
|
Сорокіна М. В.
|
Використання прецедентних текстів у рекламній кампанії
|
269-272
|
89
|
Столярова М. С.
|
Використання девіантної реклами як способу психологічного впливу на сучасного вітчизняного споживача
|
272-275
|
90
|
Федченко С. В.
|
Методологічні особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності у студентів спеціальності "Хімія та основи інформатики"
|
275-277
|
91
|
Коляда С. І., Журан О. А.
|
Маркетингове дослідження комп'ютерного ринку України
|
278-281
|
92
|
Козина М. А.
|
Особенности проектирования графических Windows - приложений на C# для платформы .net framework
|
281-285
|
93
|
Орлова С. С., Ященко Л. Є.
|
Витоки виникнення та перспективи розвитку професійних онлайнових служб
|
285-287
|
94
|
Білоконенко Л. Ю.
|
Роль пошукових систем у формуванні інформаційної культури студентів
|
288-290
|
95
|
Березовська М. С.
|
Організація культурного дозвілля:туртека регіонального спрямування
|
291-292
|
96
|
Касько К.
|
Ефективність сприйняття інформації за допомогою інформаційних систем (на прикладі вивчення математики в школі)
|
293-396
|