№
|
ПІБ
|
Назва
|
Сторінки
|
1
|
Філіпова Л. Я.
|
Документально-електронні комунікації в умовах інформатизації освіти
|
18-20
|
2
|
Клягин С. В.
|
Стратегии теоретизации современных профессионально-коммуникативных практик
|
20-25
|
3
|
Амельченко Ю. С.
|
Джерелознавчі аспекти дослідження історії бібліотек
|
25-28
|
4
|
Мельник С. В.
|
Сучасний стан та майбутнє працівників сфери інформації: професійно-класифікайний аспект
|
28-35
|
5
|
Перевезенцев С. С.
|
Индивидуальное сопровождение и тех-я поддержка как ресурс развития информационной культуры современного специалиста в области оьразования
|
35-38
|
6
|
Холод А. М.
|
Анализ Диады " Масс-Медиа-Гражданское общество" с позиции теории маркетинговой коммуникации
|
38-44
|
7
|
Ковальчук Г. І.
|
Документальні пам'ятки та дисципліни, що їх вивчають
|
45-46
|
8
|
Авгоцітоба А., Бирюкова Т.
|
Needs of information personel out enterprises of the USA: Ways of providing
|
47-50
|
9
|
Воскобойнікова-Гузєва О. В.
|
Проблематика бібліотекознавчих студій в контексті розвитку наук документально-комунікаційного цикла
|
50-51
|
10
|
Пономаренко Л. Ф.
|
Современные библиотечные формы информационного обслуживания пользователя
|
51-53
|
11
|
Терещенко О. В.
|
Перспективные направления развития профессионального образования в сфере коммуникации
|
53-56
|
12
|
Субота В. М.
|
Ознаки руйнаціїї соціальної комунікації через когнітивну обмеженість термінологічної системи інформаційного простору
|
56-59
|
13
|
Бірюкова Т. Л.
|
Термінологічна грамотність як обов'язкова складова професіоналізації та адаптації в науковому середовищі
|
59-62
|
14
|
Варенко В. М.
|
Проблемні питання підготовки майбутніх фахівців документознавців у вищих навчальних закладах України
|
62-66
|
15
|
Воєводін О. П.
|
Сучасні характреристики інфосфери та їхній вплив на інформаційну професію
|
56-62
|
16
|
Кузнецова М. М.
|
Створення та функціонування краєзнавчих електронних бібліотечних ресурсів
|
69-72
|
17
|
Шмігальова О.
|
Документальне забезпечення органів влади та місцевого самоврядування: історичний аспект
|
72-74
|
18
|
Ященко Л. Є.
|
Місце інформаційної аналітики в структурі підготовки фахівців документно-інформаційної сфери
|
76-82
|
19
|
Коляда-Березовська Т. Ф., Березовський С. О.
|
Конвертно- семіотична концепція текстового моделювання
|
78-81
|
20
|
Масі Н. І.
|
Соціально-культурний феномен "Провокації" в мові
|
81-83
|
21
|
Кубко В. П.
|
Формування етичного кодексу ВНЗ відповідно до Болонського процесу
|
83-85
|
22
|
Смага О. В.
|
Загальна класифікація видів інформаційного моніторингу закладів освіти
|
85-87
|
23
|
Домін О. З.
|
Про деякі особливості термінотворення у галузі компютерних наук
|
87-90
|
24
|
Сальникова Н. В.
|
Діяльність інституту раціоналізації управління в контексті наукової організації праці
|
90-92
|
25
|
Яроцька Г. С.
|
Експлікація утилітарних цінностей економічної свідомості в мовній картині світу
|
92-101
|
26
|
Колот С. А.
|
Эмоциональная компетентность и называние чувств
|
101-103
|
27
|
Полухина М. В.
|
Инновационный подход к организации освещения в СМИ деятельности государственных социальных учреждений
|
103-107
|
28
|
Квятковский Д. О.
|
Философия образования
|
107-109
|
29
|
Прокопенко Л. С.
|
Основні напрями міжнародного співробітництва в інформаційному обслуговуванні людей з особливими потребами
|
109-116
|
30
|
Шмелькова Г. М.
|
Інноваційні педагогічні технології в системі сучасної освіти
|
116-119
|
31
|
Емельянов С. Л.
|
Інформаційно-комунікаційні технології як засоби розвитку комунікативних навиків
|
119-121
|
32
|
Воронова О. В.
|
Анализ научных исследований непрерывного образования в современной системе профессионального образования взрослого населения Украины
|
121-125
|
33
|
Зозуля С. М.
|
Термінологічна діяльність в архівознавстві за радянської доби
|
125-128
|
34
|
Лісіна С. О.
|
Періодичні видання ОУН на західноукраїнських землях: документознавчі дослідження
|
128-133
|
35
|
Бродецька Т. Т.
|
Професійний стрес у проблематиці кадрового менеджменту
|
133-136
|
36
|
Тодорцева Ю. В.
|
Толерантність як професійно важлива якість соціального працівника
|
136-138
|
37
|
Корчевська О. В.
|
Розвиток новітніх засобів візуалізації документованої інформації
|
138-141
|
38
|
Хлебнікова А. С.
|
Розвиток комунікаційних каналів: традиціі та інновації
|
141-143
|
39
|
Стрельчук О. Т.
|
Специфіка запровадження та подальшого функціонування новітніх технічних засобів автоматизації інформаційно-управлінської діяльності
|
143-146
|
40
|
Белорусцева Е. Д.
|
Перспектива развития документной и электронной систем коммуникаций
|
146-147
|
41
|
Дзюба А. С.
|
Шоковая реклама как разновидность креативной рекламы
|
147-150
|
42
|
Дмитрієва Г.
|
Дослідження чинників ефективного публічного виступу ( аналіз публічних виступів українських політиків)
|
150-153
|
43
|
Побережна О. Ю., Комерзан Л.
|
Фоносематичні особливості прагматонімім (на матер. Назв українських когдитерських виробів)
|
153-157
|
44
|
Семенюк О. А.
|
Підходи до вивчення людини як основного об'єкта комунікації
|
157-159
|
45
|
Гнатюк О. Л.
|
Некоторые постструктуралистские и постмодернистские представления о коммуникации
|
159-164
|
46
|
Сухотеріна Л. І.
|
Роль іміджу україни у міжкультурних комунікаціях
|
164-167
|
47
|
Комахидзе Р. А.
|
Новая социально-культурная среда: билингвы как участники межкультурного диалога
|
167-169
|
48
|
Чистикова И. Н.
|
Коммуникативная культура как основной компонент педагогической культуры
|
169-170
|
49
|
Мачехина О. Н.
|
Социально-педагогическое взаимодействие участников образовательного сообщества как ресурс развития коммуникативной компетенции
|
170-174
|
50
|
Петренко О. Л.
|
Проблема развития профессиональных коммуникаций в различных организационных культурах
|
174-177
|
51
|
Лазарева А. О.
|
Комунікативні технології в системі соціального обслуговування населення
|
177-180
|
52
|
Нархова Е. Н.
|
Информационная культура современного студенчества
|
180-184
|
53
|
Омельченко В. А.
|
Проблемы коммуникации в пректах с участием организации разных организационных культур
|
184-187
|
54
|
Волобуєв М. І.
|
Вплив комунікацйних процесів на управлінську діяльність в сучасних умовах
|
187-189
|
55
|
Бродська Л. В.
|
Ділова комунікація в контексті сучасних вимог до підвищення якості підготовки майбутнього менеджера
|
189-192
|
56
|
Касымова Р. Т.
|
Освоение культуры народа через его язык
|
192-195
|
57
|
Воецкая Т. В.
|
Информационная культура как фактор социальной статификации
|
195-198
|
58
|
Батов І. В.
|
Міжособистісна комунікація
|
198-199
|
59
|
Докаш О. Ю.
|
Соціальний міф у політичному процесі як чинник міжкультурної комунікації
|
199-205
|
60
|
Жарких В. Ю.
|
Роль комунікаційного дискурсу в гармонізації суспільства
|
205-206
|
61
|
Зірчак Г. П.
|
Соціально-комунікативні технології у рекламі: символізм та міфологізація
|
206-208
|
62
|
Зінов'єва Т. А.
|
Фольклорна премія як формат реклами
|
208-210
|
63
|
Шульга Н. В.
|
Міжкультурна комунікація у поліетнічному середовищі: проблеми та перспективи їх вирішення
|
211-215
|
64
|
Бідюк О. В.
|
Психоаналіз у теорії комунікації (особливості практичного використання)
|
215-220
|
65
|
Лисенко О. М.
|
Етичні аспекти телефонного консультування
|
220-221
|
66
|
Теплечук А. М.
|
Личностно-технологический дидактический диалог как вид коммуникации
|
221-223
|
67
|
Мастинець М. В.
|
Споживання як спосіб комунікації в суспільстві постмодерну
|
223-226
|
68
|
Дарда Т. В.
|
Комунікативні особливості подачі інформації в соціальній рекламі державної служби зайнятості
|
226-233
|
69
|
Шушько Т. П.
|
Комунікація в діяльності молодого медичного спеціаліста
|
233-237
|
70
|
Басюк О. А.
|
Необхідність використання технологічних прийомів державними управлінцями задля ефективної їх комунікації з громадкістю
|
237-241
|
71
|
Санак И. А.
|
Коммуникативная компетентность как фактор повышения эффективности профессиональной деятельности социального работника
|
241-244
|
72
|
Горбань В. В.
|
Прецедентные феномены в рекламных текстах
|
244-248
|
73
|
Красніцька Г. М., Покиньчереда В. В., Козоріз Ю. С.
|
Міжкультурна комунікація: проблеми та перспективи
|
248-251
|
74
|
Аверіна К. С.
|
Проблеми формування професійної компетентності менеджерів соціально-культурної діяльності
|
251-254
|
75
|
Кот Я. О.
|
Роль комунікативної компетентності особистості у становленні ділових контактів
|
254-261
|
76
|
Просвірніна О. Г.
|
Аксіологічна функція телебачення
|
261-263
|
77
|
Кримова Н. О.
|
Особистість і кіберпростір
|
263-265
|
78
|
Побережная Ю. О.
|
Трансформация гендерных стереотипов в прецедентных текстах
|
265-268
|
79
|
Красніцька Г. М., Непийвода О. Г., Огорднік К. А.
|
Комунікація та мова в контексті культури
|
268-271
|
80
|
Горбань В. В., Союченко Н. С.
|
Гедонистический потенциал рекламного текста
|
271-277
|
81
|
Шлегель С., Присовська Г. Е.
|
Социальное функционирование суржика
|
277-280
|
82
|
Анацкая А. О.
|
Отражение ценностных ориентаций социума в рекламных сообщениях
|
280-282
|
83
|
Сорокина М. В.
|
Влияние девиантной рекламы на современных потребителей: социально-психологический аспект
|
282-285
|
84
|
Федоренко Ю. Г.
|
Анимационная реклама на ТВ как вид искусства
|
285-287
|
85
|
Ильина О. А.
|
Слоган в фирменном стиле организации
|
287-290
|
86
|
Ермоленко О. С.
|
Особенности новостных жанров текстов в журналистике и PR
|
290-293
|
87
|
Синичич Г. В.
|
Питання українсько-польських взаємин у публіцистиці Івана Франка
|
293-297
|
88
|
Семихат Е. И.
|
Особенности визуального "языка" кино: специфика коммуникации
|
297-299
|
89
|
Виставкіна Д. О.
|
Особливості функціонування кіномистецтва в соціокультурному просторі
|
299-301
|
90
|
Саливанюк Л. В.
|
Психологічний аспект ділового спілкування
|
301-308
|
91
|
Боярова К. В.
|
Віртуальне спілкування - новий вид міжособистісної комунікації
|
308-310
|
92
|
Слонюк О. О.
|
Теорія масової комунікації з погляду майбутнього фахівця
|
310-315
|
93
|
Гаврилова М. В.
|
Из опыта преподавания курса "Основы теории коммуникации" студентам гуманитарных специальностей
|
317-320
|
94
|
Аверіна С. В., Барабанова Н. Р.
|
Створення текстів для визначення рівня знань студентів з дисциплін комунікативно-інформаційного циклу
|
320-322
|
95
|
Квасюк Л. В.
|
Підготовка фахівців з документознавства та іфнормаційної діяльності у національному університеті "Острозька академія"
|
322-325
|
96
|
Грушевська Ю. А.
|
Форми текстового контролю знань з дисципліни "Теорія та практика реклами"
|
325-328
|
97
|
Прісовська Г. Є.
|
Технології текстування (з досвіду роботи)
|
329-331
|
98
|
Побережна О. Ю.
|
Адаптація дисципліни "Культура мови та ораторське мистецтво" до нових Європейських стандартів інформаційної освіти
|
332-335
|
99
|
Лавренюк В. В.
|
Деякі аспекти викладання української мови професійного спрямування для студентів технічних спеціальностей
|
336-337
|
100
|
Козин А. Б., Папковская О. Б., Козин А. А.
|
Электронные таблицы в современной автоматизации тестирования
|
337-341
|
101
|
Осадченко І. І.
|
Ситуаційне навчання як засіб нової парадигми професійно-комунікативних технологій навчання
|
341-344
|
102
|
Северенюк Т. О.
|
Комунікація в педагогічній системі "викладач-студент"
|
344-346
|
103
|
Жукович-Дородних Н. М.
|
Формування комунікативних умінь в системі практичної підготовки студентів економічних спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
|
346-347
|
104
|
Дорошенко С. С.
|
Необхідність формування якосткей комунікативної культури фахівців педагогічного профілю
|
352-355
|
105
|
Стецик С. П.
|
Робота над створенням електронного підручника як засіб формування інформаційних компетенцій студентів педагогічного ВНЗ
|
355-356
|
106
|
Мордвінова В. І.
|
Міжкультурна комунікація в процесі вивчення іноземної мови
|
358-360
|
107
|
Таможська І. В.
|
Особливості підготовки фахівців до ділового спілкування у вищому навчальному закладі
|
360-364
|
108
|
Воронкіна С. К.
|
Інтерактивні методики як форма комунікативної спрямованості в навчанні іноземній мові
|
364-367
|
109
|
Шпакова Н. Г.
|
Застосування інтерактивного методу навчання іноземних мов у вищій школі
|
367-371
|
110
|
Шара С. О.
|
Формування комунікативної компетентності студента ВНЗ під час семінарських занять
|
371-374
|
111
|
Родинко А. И.
|
Проблемные задания как средство обеспечения самостоятельной работы студентов при обучении народному языку
|
374-375
|
112
|
Грінченко Т. Я.
|
Компоненти професійно-педагогічної комунікативності вчителя початкової школи
|
375-378
|
113
|
Шевченко Б. Г.
|
Сучасна студентська молодь України: особливості існування
|
378-380
|
114
|
Музика О. Ю.
|
Проблеми підготовки майбутніх учителів до формування логічного мислення молодих школярів
|
380-382
|
115
|
Бавлюк Р. О.
|
Інформаційні засоби комунікації у віртуальному педагогічному середовищі
|
382-387
|
116
|
Ткаченко С. В.
|
Формування прфесійно-етичної культури майбутнього соціального працівника
|
387-389
|
117
|
Резнікова Т. В.
|
Підготовка студентів мовних спеціальностей до міжкультурної комунікації
|
389-390
|
118
|
Мрачковська М. М.
|
Підходи до навчання міжкультурної ділової комунікації
|
390-398
|
119
|
Скрипка А. О.
|
Шоу як провідна комунікативна практика ХХІ століття
|
396-398
|
120
|
Мальцева О. В.
|
Рукописное наследие и его роль в становлении национального самосознания
|
398-401
|
121
|
Дем'янова Н. О.
|
Гендерний аспект вивчення емоційно-забарвлених вокативів сучасної французької мови
|
401-405
|
122
|
Спориніна Т. Т., Мар'янчук І. М.
|
З досвіду впровадження телекомунікаційних проектних технологій для оформлення інформаційної культури учнів
|
405-407
|
123
|
Рибак В. І.
|
Комунікативна компетентність дорослих як шлях до успішної соціалізації дітей
|
407-412
|
124
|
Дуднік А. С., Березовський О. М., Варганич М. В.
|
Порівняльний аналіз стандартів Wi-Fi за допомогую засобу імітаційного моделювання загального призначення
|
413-417
|
125
|
Коляда С. І.
|
Вебсайтографічна інформація і віртуальна комунікація
|
417-419
|
126
|
Козіна М. О.
|
Генерація складного пароля
|
419-422
|
127
|
Виговська В. В., Коляда-Березовська Т. Ф.
|
Знакова сутність соціокомунікаційних відносин людини
|
422-424
|
128
|
Олефір О. В.
|
Реалізація формули успішного планування на прикладі діяльності автомобільних кампаній "DAEWOO" та "АВТОВАЗ"
|
424-427
|
129
|
Бойчук О.В.
|
Проблема класифікацій PR-текстів
|
427-431
|
130
|
Бородатенко М.
|
Порівняльний аналіз документних класифікаційних систем, що використовуються в Україні
|
431-434
|
131
|
Яценко А. М.
|
Особливості функціонування лексики "голод" у публіцистичних, художніх текстах
|
434-437
|
132
|
Вініговська К. В.
|
Масова література як засіб політичного PR
|
437-441
|
133
|
Боделан М. В.
|
Взаимосвязь социологических и психологических моделей коммуникации как фактор социальной работы с суицидентами
|
441-444
|
134
|
Пелисье Ю. П.
|
Особенности развития речи у больных детским церебральным параличом
|
444-445
|