№ |
ПІБ |
Назва |
Сторінки |
ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ: АНАЛІТИКА, ДЕФІНІЦІЇ, ІННОВАЦІЇ |
1 |
В.Г. Спрінсян |
НАУКОВІ ЗДОБУТКИ МІЖНАРОДНОГО ПРОЕКТУ «ІНФОРМАЦІЙНА
ОСВІТА ТА ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
ХХІ СТОЛІТТЯ»: ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД
ЗА 2008-2015 рр |
15-38 |
2 |
Л.Я. Філіпова |
ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА
ГАЛУЗІ: ТЕРМІНОЛОГІЧНО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ |
38-42 |
3 |
М.С. Слободяник |
СУТНІСНІ ФУНКЦІЇ ДОКУМЕНТА |
42-43 |
4 |
І.І.Тюрменко |
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ
ВЕБ-САЙТІВ АРХІВНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ |
42-43 |
5 |
A. Abrosimova, T. Biryukova |
FROM THE WORKFLOW MANAGEMENT, KNOWLEDGE
MANAGEMENT, COLLABORATION TO ENTERPRISE CONTENT
MANAGEMENT:THE MISSION OF THE NEW TECHNOLOGIES
IN THE ENTERPRISE |
51-55 |
6 |
І.М. Сілютіна |
АУТСОРСИНГ АРХІВНОГО ЗБЕРІГАННЯ ДОКУМЕНТІВ
ЯК ПРОВІДНА ТЕХНОЛОГІЯ СЬОГОДЕННЯ |
55-58 |
7 |
Ю.І. Палеха |
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ
РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВА |
58-67 |
8 |
Т.Ф. Коляда-Березовська, А. Марченко |
АНАЛІТИЧНА КОМПОНЕНТА ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ
ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕЖАХ
ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ |
67-75 |
9 |
В.В. Добровольська |
КОМУНІКАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА:
СТРУКТУРА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ |
75-77 |
10 |
В.М. Варенко |
МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-
АНАЛІТИЧНИХ ДОКУМЕНТІВ: АНАЛІЗ, ТЕХНОЛОГІЇ,
ПРОБЛЕМИ |
77-85 |
11 |
Т.Л. Бірюкова |
ТВОРЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ БІБЛІОТЕКА-ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА
РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО
РЕСУРСУ |
85-89 |
12 |
А.Є. Прилуцька |
ДОКУМЕНТНА ЛОГІСТИКА ЯК НОВІТНІЙ НАУКОВО-
ПРАКТИЧНИЙ ВЕКТОР ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА |
89-92 |
13 |
В.О. Кудлай |
СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ
ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ
КОМУНІКАЦІЇ |
92-102 |
14 |
Л.С. Прокопенко |
МІЖНАРОДНІ БІБЛІОТЕЧНІ ОРГАНІЗАЦІЇ І БІБЛІОТЕЧНО-
ІНФОРМАЦІЙНА ОСВІТА: ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЗДОБУТКИ |
102-113 |
15 |
О.В. Шевченко |
ДЕТЕРМІНАНТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ В ГАЛУЗЕВОМУ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВІ
УКРАЇНИ |
113-118 |
16 |
Г.В. Сілкова |
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ ІНФОРМАЦІЙНО-
АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
118-130 |
17 |
О.М. Збанацька |
БІБЛІОГРАФІЧНА ЕВРИСТИКА: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ |
130-134 |
18 |
Т.Є. Курченко |
ЕЛЕКТРОННІ ВИСТАВКИ ТА ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ ЯК УМОВА
ДОСТУПУ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЦИФРОВОЇ
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ НА САЙТАХ ОБЛАСНИХ
КРАЄЗНАВЧИХ МУЗЕЇВ УКРАЇНИ |
134-138 |
19 |
С.В. Савченко, О.В. Михайлюк |
ДОКУМЕНТ: ФОРМА, СОДЕРЖАНИЕ, СИМВОЛ И УГРОЗА.
О ПРОБЛЕМАХ РЕФОРМИРОВАНИЯ ДЕЛОПРОИЗВОДСТВЕННОЙ
СФЕРЫ |
138-148 |
20 |
О.А. Сивак, Д. Тімотіна |
НОВІ СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ БАЗ ДАНИХ |
148-160 |
21 |
Л.В. Божук |
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ І СЕРВІСИ ІНТЕРНЕТ В РОБОТІ
АРХІВІВ УКРАЇНИ |
160-172 |
22 |
С.В. Литвинська |
РОЛЬ ВЕБ-ПОРТАЛУ «АРХІВИ УКРАЇНИ» У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ
КОМУНІКАЦІЙНОГО КАНАЛУ З ВЕБ-САЙТАМИ
АРХІВНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ |
172-182 |
23 |
В.Ю. Сікорська, О. Білецька |
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО ДОКУМЕНТООБІГУ НА
ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ОБ’ЄДНАНОГО ТРУДОВОГО
АРХІВУ СЕЛИЩНОЇ ТА СІЛЬСЬКИХ РАД КРИВООЗЕРСЬКОГО
РАЙОНУ) |
182-186 |
24 |
Л.Є. Ященко |
ІНФОГРАФІЧНИЙ ФОРМАТ ПРЕДСТАВЛЕННЯ
ВИВІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В АНАЛІТИЧНОМУ ДОКУМЕНТІ
ДЛЯ КЕРІВНИКА |
186-191 |
25 |
О.О. Татакі, Л. Білоконь |
ДОКУМЕНТАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ
ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ (на прикладі Котовської районної адміністрації) |
191-197 |
26 |
Б.А. Жигадло |
ПРОБЛЕМЫ СЕГМЕНТАЦИИ СТРОК ТЕКСТА МЕТОДАМИ
НА ОСНОВЕ ПРОФИЛЬНОЙ ПРОЕКЦИИ |
197-202 |
27 |
Ж.В. Бабенко, М.С. Костенко |
ВЕБ-САЙТИ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИДАВНИЦТВ ЯК ЗАСОБИ
ПРОСУВАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАТОРІВ ДИТЯЧОГО
ТА ЮНАЦЬКОГО ЧИТАННЯ |
202-213 |
28 |
Д.Д. Татакі |
НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
(на прикладі офіційного сайту м. Одеси) |
213-218 |
29 |
О.О. Баюш |
ІНТЕГРАЦІЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ
СІЛЬСЬКИХ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ |
218-222 |
30 |
Л.А. Чередник, Я. Савик, В. Рокітянська |
АНАЛІЗ МІСЦЯ І РОЛІ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ
КОМУНІКАЦІЙ У СУЧАСНОМУ СВІТІ |
222-228 |
31 |
Л.І. Комерзан |
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ДОКУМЕНТАЦІЙНОГО
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИРОДООХОРОННИХ
УСТАНОВ |
228-232 |
32 |
Н.П. Філіппова |
ДОКУМЕНТНІ РЕСУРСИ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В СТРУКТУРІ
ВЕБ-САЙТУ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ |
232-239 |
33 |
З. Караберова |
ДОКУМЕНТОЗНАВЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ІСТОРІЯ І
СУЧАСНІСТЬ |
239-243 |
34 |
Д.М. Слободяник |
СИСТЕМА ДОКУМЕНТІВ В ПОЛІГРАФІЧНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ЯК
ОБ'ЄКТ ДОКУМЕНТОЗНАВЧОГО ДОСЛІДЖЕННЯ |
234-245 |
35 |
С. Казека |
ДОКУМЕНТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
РЕГІОНАЛЬНИХ ТЕЛЕКАНАЛІВ МІСТА МАРІУПОЛЬ
(на прикладі ТРКК “Сигма” та МТВ) |
245-248 |
36 |
А. Мелюс, Л. Васічкіна |
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ
СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В УКРАЇНІ |
248-253 |
37 |
О. Кірова |
ДОКУМЕНТНІ ПОТОКИ З ПИТАНЬ РЕЛІГІЙНОГО РОЗВИТКУ
ЕТНІЧНИХ ГРОМАД ПІВНІЧНОГО ПРИАЗОВ’Я |
253-257 |
КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
38 |
В.В. Хорольский |
ОСОБЕННОСТИ СОБЫТИЙНЫХ PR-ТЕХНОЛОГИЙ
В ПРОСТРАНСТВЕ ПОСТМОДЕРНИСТСКИХ
КОММУНИКАЦИЙ |
258-261 |
39 |
О.П. Василенко |
ПЕРСПЕКТИВИ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ |
261-270 |
40 |
Е.А. Зверева |
АДАПТАЦИЯ РОССИЙСКОГО РЫНКА ЖУРНАЛОВ
К РЕАЛИЯМ ЦИФРОВОЙ ЭПОХИ: КОММУНИКАТИВНЫЕ
СТРАТЕГИИ ВЕДУЩИХ ИЗДАТЕЛЬСКИХ ДОМОВ |
270-282 |
41 |
С.М. Мельник |
ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ
У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ
І ПРАКТИКА PR» |
282-288 |
42 |
С.П. Мельник |
О СПЕЦИФИКЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МИФООБРАЗОВ В
АГИТАЦИОННО-ПРОПАГАНДИСТКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
(на примере мифологического манипулирования) |
288-292 |
43 |
К. Іванюк, Ю.А. Грушевська |
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО КОМУНІКАЦІЙНОГО
МЕДІА-ПРОЕКТУ «ВІДЧУЙ СИЛУ ЗМІН» В ОДЕСІ:
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
292-297 |
44 |
А.О. Бессараб |
МЕДІАВИСТАВА ЯК НОВИЙ СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ ЧИТАЧА
ТА АВТОРА |
297-301 |
45 |
Л.А. Чередник |
ДІЛОВА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА
УСПІШНОГО БІЗНЕСУ |
301-308 |
46 |
Н.І. Масі |
«МОЛОДІЖНА КОМУНІКАЦІЙНА КУЛЬТУРА»:
ТЕОРЕТИЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТТЯ |
308-315 |
47 |
О.О. Татакі |
МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО
ПРОСТОРУ ЯК ПРИКЛАДНИЙ МЕТОД
ІНФОРМАЦІЙНОЇ АНАЛІТИКИ |
315-321 |
48 |
В.В. Лавренюк, П. Богданова, І. Стецура |
МИСТЕЦТВО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ: СПОСОБИ ВПЛИВУ
НА СПІВРОЗМОВНИКА |
321-326 |
49 |
Н.Г. Кутузова |
ОРАТОРСКОЕ ИСКУССТВО ПРЕПОДАВАТЕЛЯ ВУЗА |
326-328 |
50 |
В.О. Бабіна |
ПОЛІТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДЕМОКРАТИЧНОМУ
СУСПІЛЬСТВІ |
328-333 |
51 |
С.П. Мельник, И. Компаниец |
О ХАРАКТЕРЕ ОТОБРАЖЕНИЯ СОБЫТИЙ СОВРЕМЕННЫМИ
УКРАИНСКИМИ МАСС-МЕДИА (на примере контент-анализа
информационных сообщений украинских телеканалов) |
333-339 |
52 |
І.Ю. Антоненко |
ГЕНДЕРНИЙ ЧИННИК ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОВЕДІНКИ |
339-343 |
53 |
Б.Г. Шевченко |
КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА:
ПРЕДМЕТ, СПОСОБИ, ПРОЦЕСИ |
343-345 |
54 |
В.Ю. Сікорська, М. Марараш |
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ
СТВОРЕННЯ САЙТІВ |
345-348 |
55 |
В. Цвігуненко |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ |
348-353 |
56 |
Д. Пустовских |
АКТУАЛЬНОСТЬ ТЕЛЕМАРКЕТИНГА
КАК ИНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ |
353-357 |
57 |
А. Алексєєва, М. Астрашенок |
СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ |
357-360 |
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
58 |
О.Є. Гомотюк |
"ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНУ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ"
ЯК НАВЧАЛЬНИЙ КУРС |
361-365 |
59 |
Н.Н. Чурсин |
ГУМАНИТАРНЫЕ АСПЕКТЫ СТАНДАРТИЗАЦИИ СОДЕРЖАНИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ В ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ |
365-375 |
60 |
І.Ю. Мельник |
НОВІ IT-РІШЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ |
375-378 |
61 |
О.К. Романова, Н. Мадарьяга |
ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННЫХ МАГИСТРОВ ТЕХНИЧЕСКИХ
УНИВЕРСИТЕТОВ ОФИЦИАЛЬНО-ДЕЛОВОМУ
СТИЛЮ РЕЧИ |
378-381 |
62 |
Т.Ф. Коляда-Березовська, І. Карлінг, В. Резванова |
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:АЛГОРИТМ
ПРОГНОЗУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ |
381-387 |
63 |
Н.В. Бородіна |
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СТВОРЕННІ
WEB-САЙТІВ ВНЗ |
387-390 |
64 |
С.М. Шевченко |
ВІДЕО-ЛЕКЦІЯ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ
У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ |
390-393 |
65 |
С.В. Аверіна |
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КРОСКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ
СТУДЕНТАМИ-ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯМИ У КУРСІ
«СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ» |
393-395 |
66 |
М.Д. Мартенчук |
ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ У ВИМІРАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ
ОСВІТИ: ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ |
395-399 |
67 |
Т.А. Лугова, М.Г. Якубовська |
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ РОБОТИ З ДОКУМЕНТАМИ
НА КАФЕДРАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
399-408 |
68 |
Л.Н. Пронина |
МОТИВАЦИОННЫЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИКТ
ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ ИНОСТРАННЫХ
СТУДЕНТОВ |
408-410 |
69 |
Л.В. Печкурова, Р.И. Ус |
ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКИХ ВУЗОВ
РЕФЕРИРОВАНИЮ И АННОТИРОВАНИЮ НАУЧНЫХ
СТАТЕЙ |
410-415 |
70 |
Е.В. Иванова, Н.В. Тумбрукаки |
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
КАК РЕСУРС САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ И ТВОРЧЕСКОЙ РАБОТЫ
ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ |
415-420 |
71 |
Т.В. Лишневская |
ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В СПЕКТРЕ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ
РКИ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННО-
КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ |
420-422 |
72 |
О.А. Сивак, Ю.С. Литвин |
АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО
НАВЧАННЯ |
422-425 |
73 |
А.Н. Куц |
СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В СОВРЕМЕННЫХ
СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ УСЛОВИЯХ |
425-429 |
74 |
В.І. Рибак |
ВОЛОДІННЯ ТЕХНІКОЮ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
ПЕДАГОГА |
429-432 |
75 |
Салех Аль Асвад |
СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ МЕТОДОВ СТРУКТУРИРОВАНИЯ
ИНФОРМАЦИИ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ |
432-436 |
76 |
К. Белоус |
3D ТЕХНОЛОГИИ В ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА
СТУДЕНТОВ |
436-441 |
ЛІНГВІСТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЗА ФАХОМ |
77 |
О.А. Коваленко, І.В. Кравець |
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МОВНИХ КОМПЕТЕНЩЙ
У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ “УКРАЇНСЬКА МОВА
ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ” |
442-447 |
78 |
Хельга Герич, С.М. Мельник |
РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА В ІНТЕНСИФІКАЦІЇ
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
447-454 |
79 |
Neil Allison, М.Г. Якубовська |
НАВЧАЛЬНИЙ ТЕКСТ: КОМУНІКАТИВНИЙ, ЛІНГВІСТИЧНИЙ,
ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ |
454-467 |
80 |
М.Ф. Кравченко, Г.Е. Присовская |
ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ РУССКОМУ ЯЗЫКУ
НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ
ОБУЧАЮЩИХ КОМПЬЮТЕРНЫХ ПРОГРАММ (ОКП) |
467-473 |
81 |
В.В. Горбань, О. Милькович |
СЕМАНТИЧЕСКАЯ ДЕРИВАЦИЯ НА СЛУЖБЕ
ИДЕОЛОГИЧЕСКОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ В ПОЛИТИЧЕСКОМ
ИНТЕРНЕТЕ |
473-477 |
82 |
Л.С. Колодіна |
ВІРТУАЛЬНА ОСОБИСТІСТЬ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ
ПРОСТОРІ: ПИТАННЯ МОВНОЇ НОРМИ |
477-482 |
83 |
В.В. Лавренюк |
РОЗВИТОК ФАХОВОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ
СПРЯМУВАННЯМ) |
482-487 |
84 |
О.О. Панькевич |
РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА
ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» (на прикладі Web-Quest) |
487-497 |
85 |
С.Л. Брайченко |
ЖІНОЧІ ІМЕНА-ФАВОРИТИ У СУЧАСНІЙ СУСПІЛЬНІЙ ОЦІНЦІ
МЕШКАНЦІВ ОДЕЩИНИ |
497-500 |
86 |
В.В. Горбань, Ю. Саранина |
ЯЗЫКОВАЯ ИГРА КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ
ЯЗЫКОВОЙ ДОГАДКИ НА ЗАНЯТИЯХ РКИ |
500-506 |
87 |
Ф.К. Гутиева, Г.И. Курова |
СПЕЦКУРС «МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ РКИ» В СИСТЕМЕ
ПОДГОТОВКИ МАГИСТРОВ И СПЕЦИАЛИСТОВ |
506-508 |
88 |
А.Э. Казак, Л.М. Семенюк |
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ ПРОЦЕССА
ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ КАК ИНОСТРАННОМУ
НА ПРОДВИНУТОМ ЭТАПЕ |
508-512 |
89 |
Л.Б. Зукіна, О.С. Зінченко |
ВЧИТИСЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЕФЕКТИВНО |
512-516 |
90 |
Л.І. Біловус |
МОВНОЦЕНТРИЧНИЙ АСПЕКТ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ
УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ США |
516-527 |
ФІЛОСОФІЯ І СУСПІЛЬСТВО: ПРОБЛЕМИ КОМУНІКАЦІЇ |
91 |
Г.О. Нестеренко, Н.В. Отрох |
ІНДИВІДУАЛЬНО-ХАРАКТЕРОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ-
ДОКУМЕНТОЗНАВЦІВ: ДОСВІД ЕМПІРИЧНОГО АНАЛІЗУ |
528-532 |
92 |
В.Ю. Жарких |
ПРОБЛЕМА ГАРМОНИЗАЦИИ КРОССКУЛЬТУРНЫХ
ИНТЕРАКЦИЙ |
532-534 |
93 |
Ю.Ю. Боднарчук |
МУЛЬТИКУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ У СИСТЕМІ
МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
ІСТОРІЯ НАУКОВОГО ФОРМУВАННЯ |
534-548 |
94 |
В.Т. Ополев |
КАНАЛЫ СОЦИОКУЛЬТУРНОЙ ТРАНСЛЯЦИИ СПЕЦИАЛЬНЫХ
ЗНАНИЙ И ИХ МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ СПЕЦИФИКА |
548-553 |
95 |
І.М. Чістякова, Т.О. Чернов |
ІНСТИТУЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
553-556 |
96 |
В.П. Кубко |
СУТНІСТЬ ГЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ
ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
556-560 |
97 |
С.А. Березовский |
КРЕАТИВНОСТЬ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА
КАК ЧЕЛОВЕКА-РЕШАТЕЛЯ СОВРЕМЕННОСТИ |
560-564 |
98 |
Н.М. Рибка |
ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ РІЗНОВИД
ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
564-567 |
99 |
С.І. Коляда |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ
ДІАЛОГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
567-572 |
100 |
І.А. Янушевич |
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНА
РЕВОЛЮЦІЯ |
572-576 |
101 |
О.В. Гегечкорі, Л.П. Непипенко |
ПОЛІТИЧНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ
ПРОБЛЕМИ КОНСОЛІДАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА |
576-579 |
102 |
Л.В. Левченко |
КУЛЬТУРНЫЕ И ЦЕННОСТНЫЕ ОСНОВАНИЯ ПЕРЕХОДА
К СОВРЕМЕННОЙ НАУКЕ |
579-581 |
103 |
О.А. Сивак, А. Влас |
ИНФОРМАЦИОННО – КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
И ТРАНСФОРМАЦИЯ СИСТЕМЫ ОБЕСПЕЧЕНИЯ
БЕЗОПАСНОСТИ |
581-591 |
104 |
Т.А. Лугова, О. Ткаченко |
ІСТОРІОГРАФІЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ЇХНЄ МІСЦЕ В ТИПОЛОГІЇ
КОНЦЕПЦІЙ Ф. УЕБСТЕРА |
591-595 |
105 |
А.Н. Марченко |
САМООТРЕЧЕНИЕ КАК МИРОВОЗЗРЕНЧЕСКАЯ ОСНОВА
ЖУРНАЛИСТА |
595-603 |
106 |
Албакуш Аймен |
ВИРТУАЛЬНАЯ РЕАЛЬНОСТЬ: МЕТАФОРА
СОВРЕМЕННОГО ОБЩЕСТВА |
603-607 |
107 |
Алшикх Мохамед Абдуссалам Хабиб |
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИМУЛЯЦИИ: КИБЕРПРОТЕЗ ОБЩЕСТВА |
607-610 |
108 |
Хуиюй Чжоу |
ОСОБЕННОСТИ ПАРТИЙНОГО СТРОИТЕЛЬСТВА В КИТАЙСКОЙ
НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКЕ |
610-613 |
109 |
К. Прилуцкий |
СОЦИАЛЬНО-ЦЕННОСТНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ
РЕГУЛИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ ПРОЦЕССОВ
В ПРОИЗВОДСТВЕННЫХ КОЛЛЕКТИВАХ |
613-614 |